ثبت نام دوره تازه کلاس مجردها

ثبت نام دوره تازه کلاس مجردها

سلام با توجه به ظرفیت ثبت‌نام بسیار محدود دوره جدید یعنی دوره دوازدهم، چون تعداد قابل ملاحظه‌ای از اعضا دوره یازدهم هم به دوره بعد منتقل می شوند؛ برای این دوره جدید، افراد جدید صرفا از طریق لیست انتظار ثبت نام می شوند وبه تدریج مصاحبه و پذیرش می‌شوند و این روند ادامه دارد. تمامی این مراحل و کل کلاس مجردها رایگان بوده و هست....برای اطلاع بیشتر ادامه مطلب را بخوانید.
ادامه مطلب
چهارشنبه , ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۲۹
منتشر شده در: یادداشت ها » یادداشت ها
این کلاس مانند برخی تجمعات یا جلسات، تفننی و سَرسَری نیست؛ هرچند بنابر اقتضای جلسات جوانان فضا معمولا شاداب و پرنشاط است اما روح حاکم بر کلاس یک جدیت و نظام مندی روشنی دارد. به یک تعبیر کلاس برای خودش نظم و قاعده و قانون دارد هرچند ساده و اندک اما بسیار مهم. این دوره، لزوما مرحله ی قبل از کارگاه خانواده نوپا نیست! و انحصارا در آن به مباحث مرتبط با ازدواج و انتخاب همسر نمی پردازم. بلکه مسائل مد نظر و نیازهای فکری و بینشی شرکت کنندگان محترم، مهم ترین عامل انتخابِ موضوع جلسات بوده و خواهد بود.
سلام
با تبریک ۲۲بهمن؛ سالروز پیروزی انقلاب اسلامی؛ان شاءالله ثبت نام دوره پنجم کلاس مجردها از شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴به صورت اینترنتی آغاز می شود. این بار هم ثبت نام کلاس مجردها مانند ادوار گذشته، فقط در مهلت محدود ۴۸ ساعته و بدون تمدید در همین سایت انجام می شود. 

تک تک جلسات و لحظه لحظه های کلاس مجردها را دوست دارم و خدا را بابت آن شکر می کنم.

اگر ادب مثال زدنی، انگیزه ی بالا برای دانستن، اخلاص و طهارت این جمع ارزشمند از پاک ترین جوانان و دانشجویان فرهیخته، نخبه و فعال نبود، هرگز "کلاس مجردها" پا نمی گرفت.

بارها در بین پیام ها و کامنت های شما در اینجا و اینستاگرام، سوالاتی را در خصوص آغاز دوره جدید، ثبت نام و شیوه عضویت در "کلاس مجردها" خوانده ام.

با توجه به تجربیات ثبت نام های گذشته و بر اساس اغلب سوالات مشابه متقاضیان دوره های قبل؛

از علاقمندان به شرکت در دوره جدید کلاس مجردها درخواست می کنم این توضیحات را دقیق مطالعه فرمایند:

۱. زمان ثابت تشکیل: این کلاس روزهای یکشنبه ساعت ۱۶ تا ۲۰ است. لطفا برنامه های پیش روی‌تان را بررسی کنید. خوب است بدانید هیچ ساعتی را نمی توان انتخاب کرد که همه موافق باشند؛ پس خودتان ارزیابی کنید. اگر مناسب زمان و برنامه ی شما نیست ثبت نام نکنید!
البته در تمام دوره ها بسیاری از عزیزان هر هفته از سایر کلاس ها و یا محل کارشان مرخصی گرفتند. تا در این کلاس به موقع حاضر باشند.

۲. مکان برگزاری: جلسات معمولا در تالار ایوان شمس در ابتدای اتوبان کردستان تشکیل می شود و هرازگاهی هم در دانشگاه های اصلی شهر تهران؛ ولی پاتوق اصلی تالار ایوان شمس است. این مورد هم مانند زمان قابل تفاهم صد در صدی نیست. خوب است جوان تر ها از عبارات و ادبیات کودکانه ای مانند «آن مکان دور است» کم کم فاصله بگیرند. اگر این کلاس برای کسی ضرورت داشته باشد اصلا این نوع حرف ها برایش مهم نخواهد بود. راستی از شهرهای بسیار دور مانند ساحل خلیج همیشه فارس، جوان هایی مشتاق با سن و سال شما و بعضا با جیب تقریبا خالی، برای دیدن یک بازی فوتبالِ معمولا صفرصفر به تهران و ورزشگاه آزادی می آیند و شب را بیرون از ورزشگاه می خوابند.

حالا یک آقا پسر یا حتی دخترخانم در محدوده شهر تهران بگوید اتوبان کردستان یا خیابان شهید گمنام دور است؟! به هر حال خودتان بررسی و انتخاب کنید. اگر برای‌تان مقدور نیست ثبت نام نکنید.

۳. روش تدریس: روش تدریسم جزوه گفتن و پاورپوینت نیست. سخنرانی هم نیست!

روش تدریس بحث است و گفت و گوی محترمانه و جدل احسن برای فهم بهتر؛ تمرینی است برای تفکر خلاق و نقاد؛ همه با هم درگیر فهمیدن و دانستن می شویم و اگر کسی در تمام زمان کلاس تمرکز و هوشمندی کافی را نداشته باشد، از کلاس کم بهره می مانَد و شاید خسته شود. 

۴. تلقی نادرست: اولا؛ این کلاس مانند برخی تجمعات یا جلسات، تفننی و سَرسَری نیست؛ هرچند بنابر اقتضای جلسات جوانان فضا معمولا شاداب و پرنشاط است اما روح حاکم بر کلاس یک جدیت و نظام مندی روشنی دارد. به یک تعبیر کلاس برای خودش نظم و قاعده و قانون دارد هرچند ساده و اندک اما بسیار مهم.

ثانیا؛ این دوره، لزوما مرحله ی قبل از کارگاه خانواده نوپا نیست! و انحصارا در آن به مباحث مرتبط با ازدواج و انتخاب همسر نمی پردازم. بلکه مسائل مد نظر و نیازهای فکری و بینشی شرکت کنندگان محترم، مهم ترین عامل انتخابِ موضوع جلسات بوده و خواهد بود.

۵. موضوعات محوری جلسات گذشته: تا کنون به غیر پاسخ به سوالات کوتاه و مشاوره ها و پرداختن به موضوعات مربوط به انتخاب همسر به موضوعات مختلف و متنوعی به انتخاب اعضای کلاس پرداخته ایم. بحث هایی پرنشاط، پویا و جذاب که برای خود من شادابی و تازگی بهمراه داشته و دارد. برخی از عناوین مباحث مطرح شده در این سه دوره تا آنجا که خاطرم هست: غیرت دینی، عشق، امریکا، جهاد لسانی، امام، ولایت فقیه، دفاع مقدس، نسل و موالید، شیعه، ایمان و کفر، بهشت، مرجعیت و نقش روحانیت در انقلاب اسلامی ، هشدارهای اساسی در انتخاب همسر و برخی ریز مهارت های انتخاب همسر، هدف و آرزو، موج حمایت از دین، شکست عشقی، خیریه، جوانی فصل قرار و بی قراری، صدقات، خودکارآمدی، تناسب بین عقل و عشق در انتخاب، تربیت فرزند، مشکلات دختران در سنین بالا، سوگ و فراقت، از دست دادن پدر و تأثیر آن برفرزندان، شناخت و مدیریت احساسات و هیجانات، انعطاف پذیری، نشاط در عبادت، انجام مستحبات، دلایل مخالفت خانواده با تصمیمات فرزندان، احترام به پدر و مادر، استقلال و وابستگی، تصویر ذهنی غلط از خواستگار، عزت نفس، نقش رسانه در تربیت جامعه، روابط متقابل، سهم ما در معضلات اجتماعی، نظم فکری، تقوا و اخلاص، احترام به خود، مهربانی و خیلی موضوعات دیگر

۶. موضوع محوری این دوره: بنا دارم ان شاءالله در دوره پنجم در مورد مهارت های انتخاب همسر صحبت کنم اما خردِ جمعی و میزان مشارکت افراد در مباحث روند بحث را تعیین می کند.

شرایط ثبت نام: از آغاز قرارمان این شد که این کلاس ویژه ی جوانان و مجردها باشد؛ بنابراین

۱. از پذیرش متأهلین و افرادی که تجربه ی طلاق دارند، معذوریم.
۲. بنا بر ملاحظات عدیده، محدوده ی سنی جوان را با تعاریفی مانند ۱۸ تا ۳۵ سال منطبق نکردم و برای هر دوره شرایط سنی تعیین کرده ام.
این دوره هم محدوده سنی دختر خانم ها چیزی حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد بیشتر از آقایان است.
بازه سنی شرکت کنندگان در دوره پنجم
 دختر خانم ها متولدین   ۶۶ تا ۷۶
      آقا پسرها متولدین   ۷۰ تا ۷۴

زمان ثبت نام:
ان شاءالله فرم ثبت نام اینترنتی از روز شنبه ۱۳۹۴/۱۱/۲۴؛ در همین صفحه باز خواهد شد و مهلت آن ۴۸ ساعت خواهد بود.


پس از مرحله ثبت نام اینترنتی، مراجعه حضوری برای مصاحبه و پذیرش هست؛ که بعد از ثبت نام اینترنتی انجام خواهد شد؛ در محل مرکز مشاوره زندگی بهتر یا آدرسی دیگر که ان شاءالله همین جا اعلام خواهد شد.

۷. یک توصیه ی مهم برای ثبت نامی های جدید: لینک های کلاس مجردها را در سایتم ببینید و کامنتهای زیر عناوین برنامه ها بخوانید تا مقداری با فضای کلاس آشنا شوید.

همچنین در فضای مجازی هم اعضای کلاس اطلاعات زیادی منتشر کرده اند. مانند هشتگ #کلاس_مجردها در اینستاگرام که می توانید به آنها مراجعه کنید.
 
۸. کلامی هم با اعضاء دوره چهارم و  دوره های ماقبل :

شما همیشه عضو کلاس هستید و روی چشمم جا دارید و نیازی به ثبت نام مجدد نیست عضویت اهالی دوره های قبل شامل محدودیت های سن و سال تولد نمی شود. البته شاید جلسات مجزایی برای شما در نظر بگیرم. پس ارتباط تان را با سرگروه ها و مسئولین گروه اجرایی حفظ کنید.
 
۹. در پایان از همه اهالی کلاس مجردها؛ عزیزان و نورچشمی های گرامی؛ آقا پسرها و دختر خانم های متدین و باوقار و دلسوز  و مهربان به ویژه تمامی اعضاء گروه اجرایی با روحیه جهادی مثال زدنی و شوق به یادگیری، از روز همان روزهایی که سنگ بنای کلاس مجردها در پرسش و پاسخ های ظهرهای ماه مبارک رمضان، در بالکن مسجد عمار گذاشته شد؛ روزهایی که عدد جوان های آن جمع به ۱۵ نفر هم نمی رسید تا امروز. از تک تک شما تشکر می کنم؛ بیش از قبل برایم محترم و عزیز هستید و مثل همیشه برای همه تون دعا می کنم. 
از والدینی که به کلاس سر زدند و گاهی فرزندانشان را همراهی کردند نیز متشکرم. 

۱۰.  لازم است تکرار کنم از ابتدا تمامی کلاس ها و کارگاه هایم رایگان بوده و هستند.

التماس دعا



نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۴۱
انتشار یافته: ۱۵۴
محمد
۱۳۹۴-۱۱-۲۱ ۰۷:۲۸
8
8
ضمن عرض تشکر خدمت شما
اگر امکانش هست ، سال تولد اقا پسرا رو اگه میشه بیشترش کنید یعنی تا ۷۶
على سليمانى
۱۳۹۴-۱۱-۲۱ ۰۷:۴۵
9
2
سلام عليكم

پس از چندى انتظار، محدوده سنى جديدى كه تعريف كردين مانع حضور بنده شد؛ ٦٨ى هستم.
انشالله دوره بعد اگر توفيق داشتم.
سلامت باشيد
واحدی
۱۳۹۴-۱۱-۲۱ ۰۷:۴۵
10
0
سلام. حاج آقا
خیلی خوشحالم که دوره جدید شروع میشه!
خدا را شاکرم بابت لحظه لحظه کلاس مجردها.
یکی از بهترین نعمت هايي که خدا به من عطا فرموده!
چشمتان سلامت.
ان شاء الله همیشه سلامت و محفوظ باشید
اجرتان با خانم حضرت زهرا (س)
محمدی
۱۳۹۴-۱۱-۲۱ ۰۸:۲۳
6
0
سلام
ممنون استاد از توضیحاتتون
برای برگذاری مجدد کلاس لحظه شماری می کنیم و خدارو واقعااااا شاااااکرم که این کلاس قسمتم شده
ان شاالله همیشه در پناه خدای مهربون سالم و با عزت باشید تا ما همیشه از حضورتون فیض ببریم
ممنون
شالباف
۱۳۹۴-۱۱-۲۱ ۰۸:۲۳
4
2
با سلام خدمت استاد محترم
مي خواستم بدونم كه براي اين دوره كساني كه متولد٦٥ هستن نمي تونن شركت كنن؟
سید علیرضا گلکار تهرانی
۱۳۹۴-۱۱-۲۱ ۰۸:۲۵
0
5
سلام علیک استاد عزیز و بزرگوارم من تشنه و عاشق بیانات عزیز و پای منبر و کلام شیوای شما در زندگیم هستم و متاهل ....و البته افتخار میکنم به تاهلم که در سن پایین ازدواج کردم و بحمدلله بسیار هم راضی و خوشنودم....حال مساله اینجاست که التماس عاجزانه دارم تا در این کلاسها به عنوان شاگرد کوچک شما گوشه ای بنشینم....هر چند که در منبرهاتون لیاقت دارم و غالبا روبرو و جلوی منبر عزیز دل مینشینم و بهره میبرم .....خواهشمندم در صورت امکان مساعدت کنین و اجازه حضور بنده را استثنا صادر نمایید.....التماس دعای مخصوص و.....یا علی مدد
تسکین
۱۳۹۴-۱۱-۲۱ ۰۹:۰۹
5
0
ممنونم از شما
اکرمی
۱۳۹۴-۱۱-۲۱ ۰۹:۱۰
9
5
ما ک دسترسی نداریم لطفا فیلم.صوت.یا متن این کلاسا رو تو تلگرام بذارین
یلدا
۱۳۹۴-۱۱-۲۱ ۰۹:۱۱
6
0
الحمد للله. خوش خبر باشید استاد. اجرتون با سرورم حضرت محمد (ص).
یا علی
میلاد
۱۳۹۴-۱۱-۲۱ ۰۹:۲۰
5
1
با سلام
من متولد مهر ماه 1369 هستم و خیلی علاقه مند حضور در کلاس ها هستم و در اواسط دوره چهارم با این کلاس آشنا شدم که خب تصمیم داشتم در کلاس ها شرکت کنم در دوره جدید اما بخاطر پنج ماه بزرگتر بودن احتمالا نمیتوانم شرکت کنم حتی کلاس دانشگاهم هم جابه جا کرده بودم خواهشمندم که این حقیر را ثبت نام کنید
فاطیما
۱۳۹۴-۱۱-۲۱ ۰۹:۳۹
6
0
سلام.
خداوند به شما عمر باعزت دهد.
از اینکه به ما، شاگرداتون، انقدر لطف دارید ممنونیم. جمله ی "شما همیشه عضو کلاس هستید و روی ...." مثل جمله یک پدر مهربان به فرزندانش بود که به من امید داد! چشمتون سلامت.
خدا به شما خیر دهد.
ناشناس
۱۳۹۴-۱۱-۲۱ ۰۹:۵۱
5
0
خدا خيرتون بده چقدر دلتنگ كلاس بودم
حجت
۱۳۹۴-۱۱-۲۱ ۰۹:۵۲
3
3
با سلام و احترام خدمت شما
لطفا برای ما شهرستانی ها هم تدبیری بیاندیشید
من خیلی دوست دارم در این کلاس ها شرکت کنم
ولی بدلیل دور بودن از پایتخت مقدور نیست
خواهشا مطالب هر جلسه را در صفحه تلگرام تون قرار دهید
خیلی دوستون داریم ما نیشابوری ها
زهرا کشاورز
۱۳۹۴-۱۱-۲۱ ۱۰:۰۲
7
0
سلام
به قدری با دیدن این متن خوشحال شدم که برایم قابل بیان نیست. تاثیر کلاس مجردها و آموخته های شما و حضور در کلاسی که شاگردانی متدین، مهربان و باوقار دارد، که همه از لطف و برکت معلم عزیز و مهربانی چون شما است، زیاد بوده که زندگی ام را برای خودم به قبل از کلاس مجردها و بعد از کلاس مجردها تقسیم کردم. زندگی ام بعد از این کلاس بسیار کم اشتباه تر، دقیق تر، متین تر، مهربان تر، عالمانه تر، سنجیده تر، پرنشاط تر، دین مدارانه تر، دوست داشتنی تر، محجوب تر...بوده و عشق به اهل بیت و رهبر عزیزمان را مدیون شما هستم. به خاطر تک تک لحظه های کلاس مجردها از شما ممنونم و براتون آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت دارم.

منتظر و مشتاق امکان حضور شاگردان دوره های قبل در کلاس مجردها هستم.
یاعلی

دانشجوی ارشد طراحی صنعتی-28ساله-شاگرد کلاس مجردها
امين
۱۳۹۴-۱۱-۲۱ ۱۰:۴۹
3
0
سلام و خسته نباشيد.
يه سوْال داشتم آيا من متولد ١٣٦٦ هستم در اين دوره نمي توانم شركت كنم؟ ممنون ميشم راهنماييم كنيد.
احمد آئينه وند
۱۳۹۴-۱۱-۲۱ ۱۰:۵۵
5
0
سلام استاد عزيزم
خسته نباشيد و خدا قوت.
بابت تمام زحمات دلسوزانه در طي چهار دوره گذشته ممون و سپاسگزارم در سايه آقا امام زمان هميشه سلامت و تندرست باشيد و خدا وجود بابركت شما را حفظ بفرمايد.
عزيزيان
۱۳۹۴-۱۱-۲۱ ۱۰:۵۸
7
0
سلام استاد
ممنون بابت ثبت نام مجدد كلاس
مشتاقانه منتظر شروع كلاس هستيم.

خدا را شاكرم براي نعمت كلاس مجردها و توفيق شاگرديِ شما
ساعت هاي حضورم در كلاسِ پر بركتِ مجردها جزو بهترين لحظه هاي عمرم بوده...
واقعا ازتون ممنونم بابت وقت و انرژي اي كه بي منت براي ما مي گذاريد...

ياعلي

٢٤ ساله / مهندس هوافضا
ناشناس
۱۳۹۴-۱۱-۲۱ ۱۰:۵۸
2
5
سلام/پیشنهاد میکنم به جوانانی که 3دوره،نزد شما آموختند ،مأموریت دهید آموخته هایشان را درمساجد محله هایشان منتقل کنند.
فهیمه
۱۳۹۴-۱۱-۲۱ ۱۱:۰۲
8
0
سلام
الحمدلله که دوره ی جدیدی از کلاس پر خیر و برکت مجردها شروع شد و آدم های بیشتری میتوانند از مباحث مطرح شده استفاده کنند.

استاد چقدر از شنیدن اینکه اعضای دوره های قبل هم همچنان عضو کلاس باقی می مانند خوشحال شدم.
خدا به شما خیر و برکت فراوان بدهد و به ما توفیق شاگردی و استفاده از حرف های شما رو عطا کند.
شادی نظری
۱۳۹۴-۱۱-۲۱ ۱۱:۲۵
4
0
سلام،
الحمدلله که ثبتنام دوره ی جدید شروع شد و ما بیشتر ازقبل مشتاق شرکت در کلاس.
ان شاءالله همیشه سلامت باشید.خداوند به شما خیر کثیر عنایت کند.
ممنون که مثل همیشه دغدغه ی ما جوانان را دارید و ما را شرمنده ی محبت خودتان میکنید.ان شاءالله قدردان باشیم.
التماس دعا
فاطیما
۱۳۹۴-۱۱-۲۱ ۱۱:۴۴
6
6
سلام.خیلی دلگییییییر شدم از دستتون.مگه دخترایی ک توی این دوره سنی نیستن و بعضا بزرگتر از‌ رده ینی ای ک گفتین هستن حق ندارن توی اینجور‌ کلاسا باشن؟!!!
غزال
۱۳۹۴-۱۱-۲۱ ۱۱:۴۵
6
0
سلام حاج اقا.
خداخیرتون بده.اینقدرررر خوشحالم که حد نداره.
اگر بدونید چقدر دلتنگ کلاسیم.
خداحفظتون کنه.
با خواندن مطلبتون درباره دوره چهارمی ها کلی شرمنده شدم.
واقعا لطف کردین که مارو حذف نکردید و باعث افتخار که از کلاس و صحبت هاتون استفاده کنیم.
خداسلامتی بهتون بده.
یاعلی
نیلوفر
۱۳۹۴-۱۱-۲۱ ۱۱:۵۱
0
2
سلام. لطفاً بفرمایید انشاءالله برای ثبت نام اولی ها دوره پنجم. چه مدارکی مورد نیاز است.ممنون
زیبا کشاورز
۱۳۹۴-۱۱-۲۱ ۱۲:۲۷
6
0
سلام
دیدن این مطلب خیلی برایم مهم بود, مرور سر فصل هایی که بیان کردید بسیار برایم ارزشمند بود, من از دانشجوهای دو دوره این کلاس ها هستم. هر چقدر از تاثیر این کلاس بگم کم گفتم.
حاج آقا خدا خیر این دنیا و آخرت رو نصیب شما و خانواده عزیزتانکند
سپیده
۱۳۹۴-۱۱-۲۱ ۱۲:۳۴
1
4
سلام خسته نباشید،این کلاس ها فقط برای آقا پسرا هست؟یا دختر خانم ها هم میتونن توی این کلاس ها شرکت کنن.ممنون میشم پاسخ بدید.
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ لطف کنید و تمامِ متن بالا را با حوصله بخوانید.
ابراهیمی
۱۳۹۴-۱۱-۲۱ ۱۳:۱۱
6
2
این اوج بدشانسیه که من نمیتونم ثبت نام کنم. کلی لحظه شماری کردم که تاریخ ثبت نام اعلام بشه. حالا. ..،تکلیف من که متولد 65 هستم و دوس دارم تو این کلاس شرکت کنم چی میشه آخه
امیر
۱۳۹۴-۱۱-۲۱ ۱۴:۲۱
314
203
سلام حاج آقا
سئوالی داشتم اگه شخصی در محدوده سنی این دوره کلاسهای شما نمی باشد و الان احساس نیاز به کلاسهای شما را احساس می کند و مخصوصا الان که بحث اصلی این دوره شما نیز انتخاب همسر می باشد چه راهکاری را پیشنهاد می دهید؟
با تشکر
لطفن انتشار عمومی نیابد.
ممنون
فاطمه
۱۳۹۴-۱۱-۲۱ ۱۴:۴۶
654
15
با سلام، جوان هایی که در تهران نیستن چه!؟ آیا راه حلی برای استفاده بردن ما از این کلاس دارید؟
هدي فكري
۱۳۹۴-۱۱-۲۱ ۱۵:۱۰
177
222
سلام و عرض ادب
استاد گرامي واقعا ممنونم از اينكه مجدد ما را پذيرفتيد خيلي خوشحالم كه مي توانم در كلاس مجردها حضور داشته باشم.
بهاره
۱۳۹۴-۱۱-۲۱ ۱۵:۵۴
549
20
سلام
استاد بسیار سپاسگزارم ؛ انشالله سایه تون همیشه بالای سر ما مستدام باشه .
آرنگ
۱۳۹۴-۱۱-۲۱ ۱۵:۵۸
523
10
سلام حاج اقا.ببخشيد ميشه بي زحمت تاريخ برگزاري كلاس هارو هم بفرماييد...كه ما برناممون رو بدونيم چطور تنظيم كنيم.با تشكر.في امان الله
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ لطف کنید و تمامِ متن بالا را با حوصله بخوانید.
بنده
۱۳۹۴-۱۱-۲۱ ۱۶:۴۶
474
14
سلام.. کاش در مورد مصاحبه و پذیرش هم توضیج میدادین که چه شرایطی داره
فهیمه
۱۳۹۴-۱۱-۲۱ ۱۷:۳۵
356
10
سلام
از این کلاس عزیز مطالب بزرگ و ظریفی رو یاد گرفتم و باز هم تعریف زیبای شما استاد عزیز درس بزرگی با خود داشت
از شما برای وقتی که برای من و هم کلاسی های بزرگوارم قرار دادید سپاسگزارم
ان شاءالله همیشه موفق سلامت و با نشاط باشید
یاعلی
خان احمدلو
۱۳۹۴-۱۱-۲۱ ۱۸:۱۴
246
60
خدا رو شکر برای تشکیل دوباره کلاس و خدا رو شکر برای بهره گیری مجدد از راهنماییهای شما استاد محترم...ان شاءالله خدا به شما قوت و توان مضاعف و صبر عنایت فرماید.امروز حتما در قنوت نمازم برای شما و خانواده محترمتان به خاطر این تصمیم به جا و عالی دعا خواهم کرد.
زهرا
۱۳۹۴-۱۱-۲۱ ۱۸:۵۴
433
13
سلام دوستان اونایی که دوره های قبل ثبت نام کردن یه سوال ازشون دارم... تو مصاحبه حضوری دقیقا چه سوالاتی میپرسن؟...
مرضیه محمدیان
۱۳۹۴-۱۱-۲۱ ۱۹:۵۱
6
0
سلام استاد، من ساکن شهرستان هستم و همیشه آرزوی شرکت درکلاس ها و دوره های شما رو داشتم، و اتفاقا به فراخور شغلم که وکیل دادگستری هستم افزایش معلومات اینچنینی در رابطه با برخورد با مراجعینم بسیار نیازمندم، اما الان که امکان برنامه ریزی جهت حضور در کلاس مجردها رو پیدا کردم کمی از محدوده سنی اشاره شدهء شما بیشتر هستم، من متولد 1364 هستم، میخواستم اگر امکان دآره اجازه بفرمایید در کلاسهاتون شرکت کنم. بسیار متشکرم.
ناشناس
۱۳۹۴-۱۱-۲۱ ۲۰:۵۳
226
10
سلام و عرض ادب خدمت استاد گرامی
خبر شروع مجدد کلاس بسیار مسرت‌بخش است. از لطف و مهربانی شما بسیار سپاسگزارم.
ان‌شاءالله شما و تمامی عزیزانتان همیشه در پناه خداوند رحمن سلامت و عزتمند باشید
مریم
۱۳۹۴-۱۱-۲۱ ۲۱:۳۷
280
2
ای کاش محدوده سنی رو بر حسب همون 18 تا 35 سال میگذاشتید . موارد مشابه هم برای بقیه که سن بالاتری دارند وجود نداشته. الان هم نداره. برای بعضی ها شاید این جور کلاس ها حکم کلاس و تفریح و تجربه و خیلی چیزهای دیگه رو باهم داره. بعضی واقعا اگه اینجور جاها نروند هیچ جایی نمی روند
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ از منبرهایم که هیچ محدودیتی از لحاظ سن و تحصیلات و ... ندارد، می شود استفاده کرد. چرا مرا دچار عذاب وجدان می کنید. این انتخاب محدوده سنی یک کار علمی و حاصل همفکری با اهل فن است.
نرگس
۱۳۹۴-۱۱-۲۱ ۲۲:۲۵
3
2
باسلام برای محدوده سنی من هیچ زمانی کلاس نذاشتید باید چیکار کنم؟؟؟
فرخی
۱۳۹۴-۱۱-۲۱ ۲۲:۳۲
4
2
با عرض سلام و ادب خدمت شما استاد بزرگوار
حس عجیبی ست شادی و غم
الحمدلله به برکت این کلاس و علم ودرایت شما ،که ان شاالله جوانهای عزیز دوره 5 انرا به توفیق الهی و همت شما تجربه خواهند کرد.
ای کاش کلمات یارای نشان دادن قدردانی ما را از شما به خاطر یکشنبه های معنوی که برایمان ساختید داشت.
در ضمن بروز شدن سایت رو هم تبریک عرض می کنم.
به عنوان عضو کوچکی از گروه اجرایی همیشه قدردان الطافتان هستیم.
زیر سایه الطاف امیرالمومنین موفق و سربلند باشید ان شاالله.
ناشناس
۱۳۹۴-۱۱-۲۲ ۰۰:۰۱
2
4
حاج آقا سلام من متأهل هستم اما مشکلی دارم که میخواهم باشمادر میان بگذارم چه یکنم... خواهشا کمکم کنید...
مكاري
۱۳۹۴-۱۱-۲۲ ۰۰:۴۴
5
0
ممنون استاد از وقتي كه براي ما مي گذاريد.
امیر
۱۳۹۴-۱۱-۲۲ ۰۴:۰۸
4
2
سلام استاد
من مجرد هستم و نیاز به این دوره را احساس میکنم اما متولد آذرماه 69 هستم
چه میشه کرد?
یعنی محروم شم!!!
حاتمه
۱۳۹۴-۱۱-۲۲ ۱۳:۱۶
1
2
نمی شه یه سخنرانیم تو شهرستان برگزار شه من رامسر هستم و دوست دارم به سخنرانی هایه شما گوش بدم و تو کلاساتون جهت استفاده از دانسته های شما بهرمند شوم
بهرامیون
۱۳۹۴-۱۱-۲۲ ۱۳:۲۹
0
2
با عرض سلام و خسته نباشید. انشاالله ک همیشه زیر عنایات حضرت ولیعصر(عج) باشید و توفیقتان روز افزون. تنها یه سوال
پس ما شهرستانی ها چه کنیم اگر بخوایم در این جلسات ثبت نام کنیم؟؟؟؟...
امین
۱۳۹۴-۱۱-۲۲ ۱۳:۳۵
2
2
سلام حاج آقا.خیلی خوبه که هستی...لطفادر مورد محدوده سنی تجدید نظر کنین و همون 18- 35 بذارین.الیته پیگیری منبرهاتون هم بسیار عالیه ولی فضای این کلاس یه چیز دیگس.خیلی مخلصیم...
امیر عباس
۱۳۹۴-۱۱-۲۲ ۱۳:۳۵
442
1
سلام اقای مرادی برای طلبه ها هیچی برنامه ای ندارید
رامین
۱۳۹۴-۱۱-۲۲ ۱۳:۳۶
205
113
با سلام
الان پسران متولد ۱۳۶۹ فلک زده تکلیفشون چیه؟
هیچ راهی نیست؟
ماریا
۱۳۹۴-۱۱-۲۲ ۱۴:۰۸
346
21
با سلام چه طور میشه از منبرهاتون استفاده کرد؟زمان و مکان رو لطفا بفرمایید.
باتوجه به اینکه فرمودید حضور برا ی منبرهایم محدوده سنی ندارد.
با سپاس
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ اینجا و در کانال تلگرام اعلام می کنم. البته کانال خیلی راحت تر است.
ناشناس
۱۳۹۴-۱۱-۲۲ ۱۴:۱۶
332
15
سلام/یک سؤالی ذهنم رامشغول کرده؛آقاپسرهای کلاس مجردها ، روی زمین مینشینند.آیا4 ساعت اینطوری بودن،تمرکزی برای یادگیری باقی میذارد؟باتوجه به اینکه تحصیلکرده اند؟بتونید سالن های ورزشی که چندهزارنفر،ظرفیت دارند را بگیرید،این مشکل مرتفع خواهد شد.
محمد
۱۳۹۴-۱۱-۲۲ ۱۴:۳۹
0
3
سلام. افرادی که دوماه مثلا در عقد بوده اند و طلاق گرفته اند میتونن شرکت کنند در کلاس مجردها.
اگر نمیتونند در چه کلاسی شرکت کنند ؟
مینا
۱۳۹۴-۱۱-۲۲ ۱۴:۵۵
6
1
با سلام خدمت شما و سایر دوستان
من یک بار توفیق این رو داشتم که در کلاس مجردها زمانی که مهمان آزاد بود شرکت کنم و بسیار استفاده کردم ازون زمان همش منتظرم دوره جدید شروع بشه که ثبت نام کنم الان که خوشبختانه آعاز شده زمانش یکشنبه هاست میخواستم بدونم هر هفته است یا خیر ؟
چون اگر هر هفته باشه اساتید روز یکشنبه که هر دفعه اجازه غیبت به من نمیدهند
و من دوباره باید از حضور در این کلاس ها صرف نظر کنم.
سلامت باشید در پناه خدا.
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ از منظر و تشخیص خودتان کلاس مهم تر را انتخاب می کنید و این کاری است کاملا عاقلانه.
یک مزاح:
بالاخره چیزی که زیاده کلاس مثل کلاس مجردهاست. ولی واحدهای درسی روز یکشنبه دانشگاه شما اصلا مشابه ندارد و در هیچ دانشگاه دیگری ارایه نمی شود. و حذف و اضافه هم منسوخ شده.
شاد باشید.
محمد سعید
۱۳۹۴-۱۱-۲۲ ۱۵:۰۵
10
2
من متولد ۶۷ و مجردم!
نمیتونم ثبت نام کنم؟؟؟
چه کنم پس؟؟؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه ازدواج
دوره چهارمی
۱۳۹۴-۱۱-۲۲ ۱۵:۳۴
5
0
سلام استاد مهربانی،
ممنون از وجودتون و قبول ما در کنارتون ،ممنون که باصبر وحوصلتون با آغوش باز ماجوونارو میپذیرید و ب فکرمون هستین
خدا حفظتون کنه
محمود
۱۳۹۴-۱۱-۲۲ ۱۷:۴۵
8
4
با سلام ای کاش محدوده سنی آقایان رو بیشتر مکردید من 67 هستم و خیلی. مشتاق کلاس مجرده. اگر ممکنه سی دی جلسات رو منتشر کنید
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ پدرجان شما زودتر ازدواج کن. ان شاءالله نوپا
دوره چهارمی
۱۳۹۴-۱۱-۲۲ ۲۱:۰۰
5
0
سلام استاد مهربانی،
ممنون از وجودتون و قبول ما در کنارتون ،ممنون که باصبر وحوصلتون با آغوش باز ماجوونارو میپذیرید و ب فکرمون هستین
خدا حفظتون کنه
نصراله
۱۳۹۴-۱۱-۲۲ ۲۲:۳۱
8
0
از این حس شوخ طبعیتون خوشم اومد آقای مرادی وقتی در پاسخ به یه کامنت که متولد ۶۷ بود گفتید: پدر جان ....
مكاري
۱۳۹۴-۱۱-۲۲ ۲۳:۰۷
4
1
خداروشاكرم به دليل شروع دوره جديد كلاس مجردها.
ممنون از شما به دليل وقتي كه براي جوانان ميگذاريد.
مینا
۱۳۹۴-۱۱-۲۲ ۲۳:۲۲
8
0
سلام حاج اقا
ممنون که وقت گذاشتید و پیام رو پاسخ دادید و راهنمایی کردید.حتما همینطوره که کلاسهایی مثل مجردها کمیابه . ولی خب من مقطع ارشدم اگر همین دوتا درسمم حذف کنم عملا هیچ باقی نمیمونه. ولی این کلاس رو به تعدادی از دوستانم که اطلاع نداشتند معرفی کردم.
انشالا کلاس هایی مثل این کلاس زیاد بشه و جوان ها از حضور شما کسب فیض کنن.
سلامت باشید .
fatemiyoon71
۱۳۹۴-۱۱-۲۳ ۰۰:۵۶
0
4
سلام!وقتتون به خیر
اگه شخصی باشه که عقدش بدون آغاز زندگی مشترک یعنی زمانی که هم چنان دوران شناخت بوده،به طلاق ختم شده باشه،نمی تونه شرکت کنه؟
امیر
۱۳۹۴-۱۱-۲۳ ۰۴:۴۸
8
0
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد گرامی جناب حجت الاسلام شهاب مرادی
حاج اقای عزیز بنده هم مانند چند تن از دوستان در رده سنی که شما فرمودید نیستم ولی بسیار مشتاق به حضور در این جمع هستم...شاید به من هم بفرمایید ((سلام/ پدرجان شما زودتر ازدواج کن. ان شاءالله نوپا)) جهت مزاح گفتم ولی حق جواب ندارد و حرف شما نیز حق است ...ما همه مسلمانیم و تمایل به تکمیل نیمی از دین خود داریم اما چه کنیم که بعضی ها مانند من حقیر به مشکلاتی در سن ازدواجشان برخورد می کنند و زمان میگذرد... در هر صورت کار بزرگی که شما در حق جوانان ما انجام میدهید بسیار بزرگ و ستودنی میباشد و امیدوارم که مسولین قدر شما را بداننذ و در این راه که سعادت و خوشبختی جوانان ما هست یاریاتان کنند
امام صاق (ع)میفرمایند:
مَن زَوَّجَ أعزَبا كانَ مِمَّن يَنظُرُ اللّه ُ عزّوجلّ إلَيهِ يَومَ القِيامَةِ .
هر كه عزبى را زن دهد ، از جمله كسانى است كه خداوند عز و جل در روز قيامت به او نظر مى افكند .
و در حدیث دیگری امام موسی کاظم(ع) میفرمایند:
ثلاثةٌ يَستَظِلُّونَ بِظِلِّ عَرشِ اللّه ِ يَومَ لا ظِلَّ إلّا ظِلُّهُ : رَجُلٌ زَوَّجَ أخاهُ المسلمَ ، أو أخدَمَهُ ، أو كَتَمَ لَهُ سِرّا .
سه نفرند كه در روزى كه سايه اى جز سايه عرش خدا نيست در سايه عرش اويند : مردى كه برادر مسلمان خود را زن دهد ، يا به او خادمى هديه كند ، يا راز او را بپوشاند .
خداوند یارتان باشد یا علی(ع)
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ پدر جان بفرما منبر! :)
علیرضا
۱۳۹۴-۱۱-۲۳ ۱۲:۵۳
2
1
با عرض سلام و خسته نباشید
من اهل کاشانم و خیلی دوست دارم این دوره تو کلاس هاتون شرکت کنم.
فقط می خواستم بدونم دوره ی کلاس هاتون چند جلسه اس؟
خیلی ممنون
یا علی
علی
۱۳۹۴-۱۱-۲۳ ۱۳:۲۶
4
2
اگر میشه در مورد بازه سنی آقایون تجدید نظر کنید
متولد 68 هستم
شهاب مرادی
مدیر پایگاه شرمنده ام
ریحانه
۱۳۹۴-۱۱-۲۳ ۱۴:۴۶
1
2
سلام و خسته نباشید
با توجه به اینکه ممکن هست برای دختر خانمی بدلیل شرایط خانواده امکان ازدواج نداشته خواهش میکنم رده سنی دختر خانم ها رو حداقل از 65 بگذارید. خیلی منتظر برگزاری کلاس ها بودم و الان که دیدم از 66 به بعد هست واقعا حس خیلی بدی پیدا کردم و انگار محکوم به تنهایی شدم و حتی مشاور و استاد در این حوزه هم ازدواج را برای من که 65 هستم منتفی میدونن :(
مهسا 1389
۱۳۹۴-۱۱-۲۳ ۱۵:۳۶
6
0
سلام
واقعا ممنونم که این فرصت رو به ماها هم دادید تا بتونیم با کلام استادانه و پر مهر شما راهنمایی بشیم.
انشاالله بتونم تو کلاس ها شرکت کنم و بهره لازم رو ببرم.
بازم ممنون
زنده باشید انشاالله
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ سهم من از شنیدن در کلاس مجردها بیشتر است الحمدلله
محمد نظری
۱۳۹۴-۱۱-۲۳ ۱۵:۳۶
8
1
سلام ودرود وقت بخیر بازه سنی مربوط به دوره چهارمه یا پنجم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بازه سنی شرکت کنندگان در دوره چهارم
دختر خانم ها متولدین ۶۶ تا ۷۶
آقا پسرها متولدین ۷۰ تا ۷۴
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ بازه سنی شرکت کنندگان در دوره چهارم
دختر خانم ها متولدین ۶۵ تا ۷۴
و آقا پسرها متولدین ۶۷ تا ۷۳

انتقاد شما را وارد می دانم اما پس از مشورت با گروه اجرایی، تصمیم گرفتم و اعلام کرده ام. البته ثبت نام دوره چهارم در ۱۳۹۳ انجام شده و الان ثبت نام دوره دوره پنجم
یعنی پذیرش در اسفند ۹۴! و
شاید در طول تمام سال ۹۵ ثبت نام دوره ششم نداشته باشیم
ستاری
۱۳۹۴-۱۱-۲۳ ۲۱:۱۸
2
5
بنام خدا
با سلام و خسته نباشید، لطفا این محدوده سنی را حذف بفرمایید!!! تو همه ی دوره هایی که برگزار شده معترضینی بوده اند که به این تصمیم شما اعتراض کرده اند اما شما هیچ ترتیب اثری نداده اید!!!!؟؟؟؟ لطفا این موضوع رو مورد توجه قرار دهید. امیدوارم و دعا میکنم و متوسل به شهدا میشوم که شما این تصمیمتان تغییر دهید.
با تشکر و التماس دعا
ناشناس
۱۳۹۴-۱۱-۲۴ ۱۷:۱۰
0
0
سلام و وقت بخیر جناب آقای مرادی.
من یک اصفهانیم و گله مند از شما، این شرایط و کلاسها بهتر نیست که برای هر جوونی باشه تا فقط یک شهر خاص.
واقعا این امکان وجود نداره که این کلاسها و دوره ها در شهر اصفهانم برگزار بشه اینجا هم جوونای خیلی مشتاقی وجود دارند.
درسته که به خاطر عدم سکونت و دسترسی راحت شما به اصفهان یا هر شهر دیگه برگزاری این دوره ها به راحتی برگزاری در تهران نیست ولی شاید بشه جلسات رو فشرده برگزار کرد یا حداقل لینک ضبط شده این جلساتتون رو در دسترس عموم قرار دهید.
لطفا خودتون یه پیشنهادی بدید برای این موضوع و راحت از کنار این درخواست نگذرید.
ممنون
شيخيان
۱۳۹۴-۱۱-۲۴ ۱۷:۱۵
0
0
سلام ، خدا رو هميشه بابت لحظه لحظه كلاس مجردها شكر ميكنم ...
ممنونم ازتون بابت وقت و انرژي كه هميشه براي اين كلاس ميزارين
فاطمه
۱۳۹۴-۱۱-۲۴ ۲۰:۰۲
5
0
سلام ، آقای مرادی من از قبل بلیط مشهد گرفتم، برای سه شنبه تهران نیستم ، اشکال ندارد برای پذیرش حضوری خانواده به جای من بیایند ، یا من برای پذیرش حضوری با تاخیر بیایم ؟ منظورم برای دوره پنجم کلاس مجرد هاست
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ جزییات پذیرش را ان شاءالله سه شنبه اعلام می کنم. شما به سلامتی به زیارت مشرف شوید؛ پذیرش روز سه شنبه نیست.
اما در روز پذیرش غیبت مساوی با انصزراف خواهد بود.
سعید
۱۳۹۴-۱۱-۲۴ ۲۱:۵۸
0
0
با سلام
با تشکر از استاد مهربان برای برگزاری این کلاس های مفید و ارزشمند....
حیف که بنده جز این شرایط سنی نیستم تا استفاده کنم لطفا متن یا سخنرانی جلسات روی سایت قرار بدهید.
فاطمه
۱۳۹۴-۱۱-۲۴ ۲۳:۳۸
2
0
سلام کلاس تا چند هفته برگزار میشه؟
یا اینکه فقط 1 جلسه هست؟!
من تا به حال شرکت نکردم میشه راهنمایی کنید
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ با این سطح اطلاعات از کلاس حتما پذیرش نمی شوید.
البته بحث اطلاعات و آگاهی نیست! بی رودرواسی بحث درک مطلب است وقتی در مورد روز ثابت یکشنبه ها در فرم شما تیک می زنید و می خوانید و این سوال را می پرسید. حاکی از حواس جمع و هوش و نبوغ نیست.
سید محمد
۱۳۹۴-۱۱-۲۵ ۰۰:۱۹
0
0
سلام
با عرض پوزش بخاطر خستگی بعد از هییت و گذشتن زمان از نیمه ی شب تو پاسخ برخی سوالات مقداری مزاح کردم
حاج آقا ما رو رد نکنی
دم شما گرم
خیلی ممنون
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ به جز ردیف مواعظ که مال خودمه؛ فرم ها توسط گروه اجرایی ملاحظه و ارزیابی می شود و هر چه نوشته باشید را مهم و رسمی تلقی می کنند.
مرضیه محمدیان
۱۳۹۴-۱۱-۲۵ ۰۰:۲۱
0
0
سلام مجدد استاد ، من به شدت به شرکت در کلاسهاتون احتیاج داشتم ولی متاسفانه اینجا هم امکانات و ابزارهای رشد و آگاهی برای رده سنی من(64) مثل گذشته با این بچه ها فرق داره.... قصد گله ندارم که تا همینجا هم مدیون و منت دار شما هستیم ؛ ولی نمیتونم به دهه هفتادی های عزیزی که علاوه بر امکانات بیشتر ، و بحران ازدواج کمتر ، از حضور در چنین جمع هایی هم محروم نیستند ، غبطه نخورم....
حالا که در کلاستون به روی ما بسته است ، اگر زحمتی نیست برامون دعا کنید .
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ چشم حتما دعا می کنم. شما هم ما را دعا کنید لطفا.
نقی زاده
۱۳۹۴-۱۱-۲۵ ۱۶:۴۳
1
0
سلام
فرم ثبت نام را که پر میکنم وقتی ارسال را میزنم دوباره روی فرم برمیگردد.با اینکه فرم را کامل پر کردم.از کجا بفهمم درخواستم ثبت شده
ممنون
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ اگر پیام داده که ارسال شده، ارسال شده و الا ارسال نشده.
شاید یک دوره آشنایی با اینترنت بذارم به جای کلاس مجردها :)
فهیمه
۱۳۹۴-۱۱-۲۵ ۱۸:۳۲
0
0
سلام

خداروشکر که دوباره کلاس شروع میشه.

کاش ما دوره قبلی ها هم بودیم .

از شما مطالب زیادی یاد گرفتم وهمیشه مدیون شما هستم.

خدا حافظتون باشه.
محمد
۱۳۹۴-۱۱-۲۵ ۱۸:۵۳
0
0
سلام
من اولین باره در جریان این کلاس قرار گرفتم و ثبت نام هم کردم، ولی هرچی این متن رو خوندم جایی درباره ی تاریخ شروع و پایان کلاس مطرح نشده بود!
لطف میفرمایید اعلام کنید کلاس از چه تاریخی تا چه تاریخی و چند جلسه هست؟!
ممنون
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ نامعلوم
شاید معادل یک ترم و شاید بیشتر به نحوه مشارکت و شادابی کلاس دارد.
فاطمه آذر
۱۳۹۴-۱۱-۲۵ ۲۱:۵۵
0
0
سلام
لینک ثبت نام رو که دیدم یاد اولین باری افتادم که می خواستم در کلاس شرکت کنم. و خاطرات زیادی در ذهنم مرور شد، دوست داشتم این فُرم رو دوباره پر کنم
البته زمان ما ثبت نام حضوری بود، ,در ساختمان قدیمی زندگی بهتر
هیچ وقت خاطره اولین حضورم رو در کلاس فراموش نمی کنم؛ به سختی و مشقت خودم رو به کلاس رساندم؛ اما بسیار پر اشتیاق بودم و کلاس برایم فوق العاده شیرین و پربار

یادش بخیر و خدا رو شکر بابت همه روزهای خوبی که گذشت
ناشناس
۱۳۹۴-۱۱-۲۵ ۲۲:۰۵
0
0
سلام چه جوری باید هماهنگ کنیم که صرفا یه جلسه به عنوان مهمان بیاییم؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ ان شاءالله در جلسات مهمان-آزاد
محمد غفاری
۱۳۹۴-۱۱-۲۶ ۰۰:۰۲
0
0
سلام اقای مرادی من 12 و یک دیقه دیقه تایید زدم بسته شده چی کار کنم الان خواهشا بررسی کنین
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ اگر ارسال شده مشکلی نیست.
سيده فاطمه جعفريان
۱۳۹۴-۱۱-۲۶ ۰۲:۲۵
0
0
سلام. بالاخره تونستم ثبت نام كنم. اميدوارم تا من هم نرفتم جزو پيرها مرحله بعدي رو قبول بشم و بتونم بهره مند بشم. :)) و حدثي زيبا از پيامبر اكرم صلوات الله عليه ك ميفرمايند من لم يشكر المخلوق لم يشكر الخالق. از شما تشكر ميكنم بابت اين كلاس مفيد و تشكر بابت همه لطف هايي ك در گذشته ب بنده كرديد. ان شاءالله زير سايه پربركت حضرت بقية الله موفق و مويد باشيد. ان شاءالله بتونم از اين كلاس هم بهره ببرم.
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ اگر شما فقط در دانشگاه تهران دانشجویم بودید می توانید اما اگر در دوره های قبل بوده اید امکان پذیرش تان صفر است. باز هم با گروه اجرایی مذاکره کنید.
نرگس
۱۳۹۴-۱۱-۲۶ ۰۵:۳۷
0
0
ببخشید حاج آقا پذیرش کی هست لطفا ما هم یک سفر از قبل برنامه‌ریزی شده داریم آخر هفته خواهش می کنم زمان را اعلام کند
مهناز
۱۳۹۴-۱۱-۲۶ ۱۰:۱۳
0
0
باسلام خدمت استادعزیز من از ثبت نام جا مونده ام متولد 67 هستم ترسم از اینه که در دوره ی بعدی شرایط سنی که میگذارید به من تعلق نگیره خواهش میکنم حداقل یک بار هم شده من هم بتونم در کلاس های شما شرکت کنم
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ ای کاش به موقع ثبت نام می کردید. ترس تون به جاست.
لیلا
۱۳۹۴-۱۱-۲۶ ۱۳:۵۰
0
0
سلام آقای مرادی
در ازه ثبت نام مشهد بودم و دسترسی به کامپیوتر نداشتم
با تلفن همراه چند بار امتحان کردم ولی نشد
خواهش میکنم یه فرصت کوتاه دوباره برای ثبت نام بدهید
من خیلی منتظر این کلاس بودم
خواهش میکنم کمکم کنید
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ زیارت قبول. ان شاءالله در دوره بعد و یا جلسات مهمان-آزاد.
برای ثبت نام توسط غیر هم پیش بینی کرده بودم.
پاسخ ها
لیلا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۱۱-۲۷ ۲۳:۴۶
ممنونم از اینکه پاسخم رو دادید .
فقط این را بگویم که امکان اینکه غیر خودم برایم ثبت نا م کند نبود بنابر دلایلی
کاش میشد
خدا میداند که تا دوره بعد چه خواهد شد به خصوص که ممکن است یک سال بعد یا بیشتر دوره بعدی برگزار شود
مریم
۱۳۹۴-۱۱-۲۶ ۱۴:۲۳
0
0
سلام. میشه زمان ثبت نام رو تمدید کنین
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ متاسفانه نه
جواد
۱۳۹۴-۱۱-۲۶ ۱۶:۰۷
0
0
سلام حاج آقا من می خوام ثبت نام کنم ولی فرم باز نمیشه چکار کنم؟ لطفا راهنمایی کنید.
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ مهلت تمام شده عزیزم.
هانیه
۱۳۹۴-۱۱-۲۶ ۱۸:۰۱
0
0
سلام هر کاری کردم نتونستم توسایت عضو بشم و تو کارگاه ثبت نام کنم.
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ چرا؟! این دو ربطی به هم نداشتند. متن را کامل می خواندید.
شجاعی
۱۳۹۴-۱۱-۲۶ ۱۸:۰۲
0
0
سلام اقای مرادددی خواااااااهش میکنم تمدید کنید
همین الان وارد سایت شدم
دیدم تا صبح دوشنبه مهلت بود
من خیلی ب این کلاس نیاز دارم
درويش
۱۳۹۴-۱۱-۲۶ ۲۰:۳۴
0
0
سلا استاد ارجمند. امروز دو شنبه است. هرچه تلاش کردم موفق نشدم ثبت نام کنم. زمان ثبت نام نباید تموم شده باشه. مگر ثبت نام تا ۲ شنبه نبود؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ از ابتدای روز شنبه تا انتهای روز یکشنبه. ۴۸ ساعت
نگاااااررررر
۱۳۹۴-۱۱-۲۷ ۱۰:۳۰
0
0
استاد تو رو خدا تمدید بذارید اینترت نداشتیم
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ ان شاءالله دوره بعد
علی
۱۳۹۴-۱۱-۲۷ ۱۰:۳۷
0
0
سلام وقتتون بخیر

جزئیات پذیرش حضوری رو برای کی روی سایت قرار میدید؟گویا دال براسه شنبه بوده ولی هنوز شاهده این جزئیات نبودیم٬ ایا به زمان دیگه ای موکول شده؟
زهرا
۱۳۹۴-۱۱-۲۷ ۱۰:۳۹
0
0
سلام آقای مرادی وقتتون به خیر.
ساعت و روز پذیرشو سریع تر اغلام می کنید لطفا؟ و اینکه چه معیارهایی برای پذیرش مد نظر است؟
ممنون.
زینب
۱۳۹۴-۱۱-۲۷ ۱۰:۴۹
0
0
سلام آقای مرادی از اینکه بعد از مدتها تونستم در کلاس مجردها ثبت نام کنم خیلی حوشحالم. فقط اعلام کرده بودید سه شنبه مشخص میشه کی برای پذیرش حضوری خدمتتون برسیم ولی خبری نیست که...
حدادی
۱۳۹۴-۱۱-۲۷ ۱۱:۰۵
0
0
سلام . امروز چیزی توی سایت مبنی بر پذیرش یا مصاحبه اعلام نشده . نگرانم یه وقت خبری شده باشه و من بی خبر مونده باشم
سمانه
۱۳۹۴-۱۱-۲۷ ۱۲:۲۴
0
0
سلام خدمت حاج آقا
امروز سه شنبه است ولی هنوز زمان و مکان مصاحبه حضوری کلاس مجردها اعلام نشده
کی اعلام میشه حاج آقا؟
مریم
۱۳۹۴-۱۱-۲۷ ۱۲:۵۳
2
0
درود خدمت ناجی جوانان
میخواستم زمان و تاریخ مصاحبه رو بدونم. ممنون میشم پاسخ بدهید. من ثبت نام کردم و منتظر مصاحبه هستم.
در پناه خدا
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ دخترم تملق حتما مرا خراب می کند. شأن شما هم اجل از تملق است.
نیلوفر جابری
۱۳۹۴-۱۱-۲۷ ۱۴:۵۲
0
0
سلام آقای مرادی .امروز سه شنبس هست پس چرا جزعیات پذیرش را درسایتتون نزاشتین.من خیلی مشتاقم که درکلاستون شرکت کنم .
راحله سادات
۱۳۹۴-۱۱-۲۷ ۱۵:۰۰
0
0
سلام حاج آقا
معذرت میخوام تا کی باید منتظر جواب پذیرش بمونیم؟ من اولین باره ثبت نام کردم زیاد اشنایی ندارم
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ یادداشت جدید را بخوانید با این عنوان:

بعد از ثبت نام اینترنتی برای دوره پنجم کلاس مجردها، چه کنیم؟
Parisa Ghanadpour
۱۳۹۴-۱۱-۲۷ ۲۲:۵۹
0
0
Salam bebakhshid kelas che tarikhi shoroh mishe?
محسن ابوحمزه
۱۳۹۴-۱۱-۲۸ ۰۸:۴۰
0
0
سلام و درود.
اطلاعیه جلسات مهمان-آزاد رو هم همینجا میذارید؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ بله منزل باشم اول اینجا و
گاهی زودتر در تلگرامم یا اینستاگرام
نشاط
۱۳۹۴-۱۱-۳۰ ۱۱:۲۰
0
0
باسلام و عرض خسته نباشید

زمان مصاحبه حضوری چه تاریخی است؟
فراهانی
۱۳۹۴-۱۲-۰۱ ۰۱:۲۲
0
0
سلام استاد
چرا و این چه سنی است که قرار داده اید ، ای کاش تا سن 35 را قبول میکردید !
با این جامعه و اوضاع اقتصادی سنی را که مشخص فرمودید فقط عزیزان که پدر و مادر با وضع نسبتا خوبی دارند فقط میتوانید ازدواج کنند
آیا این انصاف است؟
بیچاره دختران دهه 60 که نسل سوخته این جامعه شدند
وطن دوست
۱۳۹۴-۱۲-۰۱ ۰۵:۴۲
1
0
والا من که ثبت نام کردیم .. اما کسی به ما زنگ نزد... من شانس ندارم .. حیف از این کلاس ها محرومم
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ به هیچ کسی زنگ نزندند.
زهرا
۱۳۹۴-۱۲-۰۳ ۱۳:۵۳
0
0
حاج آقا خواهشمندم که تو کلاس دوره پنجم هم از گروه های قبلی هم دعوت کنید. تو رو خدا نذارین ما از کلاس های خوب شما فاصله بگیریم. خواهش میکنم
وطن دوست
۱۳۹۴-۱۲-۱۸ ۲۰:۰۵
1
0
سلام حاج اقا .. من از دستتون ناراحتم من در کلاس هاتون ثبت نام کردم اما شما به من خبر ندادید کی بیام
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ مگر چنین قراری داشتیم که من خبر بدهم؟!
نرگس
۱۳۹۵-۰۱-۰۳ ۰۲:۲۰
0
0
سلام.سال نو مبارک.اقای مرادی جلسه دوم دوره پنجم کی برگزار میشه؟؟؟ نکنه ما بی اطلاع بمونیم و خدایی نکرده به علت غیبت حذف شیم؟؟؟
سارا
۱۳۹۵-۰۱-۰۴ ۰۲:۰۱
0
0
سلام.عیدتون مباررررک
من هر وقت سر زدم به سایت برای ثبت نام کلاس مجرد ها زمان ثبت نام تموم شده بود مراحل اشنایی و خواستگاری راحت تر بوده تا ثبت نام تو این کلاسها. خوشا به سعادتتون که این تعداد جوان دوست دار نصایح شما هستن
تهمینه
۱۳۹۵-۰۱-۲۱ ۱۰:۵۹
0
0
با سلام.الان با دیدن این بازه سنی بیشتر به نسل سوخته بودن خودم پی بردم.دختری متولد 61 هستم که ازدواج نکردم.الان دیدم که نه تو کلاس شما جا داریم و نه هیچ جای دیگه
بچهای حقوق دانشگاه آزاد دزفول
۱۳۹۵-۰۲-۰۷ ۰۳:۱۶
0
0
سلام حاج آقا . خسته نباشین .
اول از هر چیزی خواستم ازتوت تشکر کنم بخاطر زحماتی که میکشین و به جوانها اهمیت میدین . بنده اهل دزفول هستم و واقعا شرایط رفت و آمد برای ما شهرستانیها خیلی دشواره ممنون میشیم اگه این کلاسهاتونو در محافل دانشگاهی شهرستانها هم برپا کنین که ما هم بتونیم از بیانان خوبتون مستفیض بشیم . پیشاپیش از لطف شما ممنونیم .
بیتا
۱۳۹۵-۰۲-۰۹ ۰۰:۴۳
0
0
دوره بعدی کی شروع میشه ؟! من به ثبت نام دوره قبلی نرسیدم
اعظم
۱۳۹۵-۰۲-۱۰ ۲۲:۰۳
0
0
سلام حاج آقا شما برای مادر جوانان کارگاه ندارید؟ما در رابطه با این عزیزمون گره های زیادی داریم
اعظم
۱۳۹۵-۰۲-۱۰ ۲۲:۰۴
0
0
سلام حاج آقا شما برای مادر جوانان کارگاه ندارید؟ما در رابطه با این عزیزمون گره های زیادی داریم
مهسا
۱۳۹۵-۰۲-۱۱ ۰۳:۰۳
0
0
سلام
من سالهاست ک پیگیری میکنم ولی هر دفعه دیر متوجه میشم و واقعا در گیرم خواهشا حدود زمان ثبتنام کلاسهای دوره ی ششم و تعداد جلسات را بفرمایید خیلی خیلی ممنون.
سید مهدی
۱۳۹۵-۰۳-۰۳ ۱۳:۳۳
0
0
سلام حاج تاقا من متولد77 هستم الانم کنکور داردم دوره ای مکه برای متولدین سال77 میزارین برای کلاس مجردها چه ماهی هستش اخه میترسم تموم بشه وخبر دار نشممم خاهشااااا بگیدممنونم
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ همین که تلگرام و اینستاگرامم را دنبال کنی باخبر می شوی ولی بی تردید تا شروع دانشگاه شما هیچ اتفاق جدیدی نخواهد بود.
علی
۱۳۹۵-۰۳-۰۹ ۱۷:۳۰
0
0
سلام
به نظرم باید خیلی جلسه خوبی باشه.....
اما مشکلی که هست اینه که برا ما شهرستانی ها امکان اومدن وجود نداره
زینب
۱۳۹۵-۰۴-۰۵ ۱۹:۲۹
0
0
سلام حاج آقای عزیز.من تازه از دانشگاه فارغ التحصیل شدم و در همه جلساتی که در این چهارسال در دانشگاهم(تهران)با عنوان کلاس مجرد ها برگزار شد.حضور داشتم.از سال نود و یک و تا 94 هر بار که از پدرم اجازه میخواستم ایشون نمیگذاشتن.تا امسال که بالاخره اجازه دادند.امسال به شرط اینکه فقط در محدوده همین کردستان باشه
حاج آقای گرامی...من واقعا به همچین کلاسی نیاز دارم.چون خانواده ما در هیچ مراسم مذهبی و دینی شرکت نمی کنند و ... راستش سخته بگم ولی من نسبت به بعضی امور دینی خیلی سست شدم و نشستم فکر کردم که من نیاز به یه محیط مذهبی منظم و مدون دارم.
حالا که با التماس اجازه دادن که من بیام.و با توجه به اینکه متولد 70هستم.آقای استاد عزیز.میشه بفرمایید من چی کار کنم؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ ان شاءالله در ثبت نام دوره آتی به موقع شرکت کنید.
خوشبخت
۱۳۹۵-۰۴-۰۵ ۲۰:۲۹
0
0
مثل اینکه قسمت نیست در کلاس ها شرکت کنم ، این سومین بار که اون موقع لازم برای ثبت نام خبر دار نمی شم متاسفانه ... دعا کنید توفیق حضور برای من هم حاصل بشه ...
مرضيه رئوف
۱۳۹۵-۰۶-۰۳ ۱۸:۵۵
1
0
سلام
نميدونم اين شرط سني كه گذاشتيد معنيش چيه !!! يعني اگه كسي سنش بيشتره ولي هنوز ازدواج نكرده ‏‏نبايد تو كلاس مجردها شركت كنه !!!
اين كارتون نمونه بارز اينه كه دختران معصوم ايراني مجبورن تحت تاثير محيط و فشار اطرافيان ازدواج كنند . شما كه مثلا نماينده قشر مذهبي روشنفكر هستيد اگه رفتارتون غيرمستقيم اينو ترويج بده از بقيه چه انتظاري ميشه داشت!!!
محمد سلیمانی
۱۳۹۵-۰۶-۰۷ ۱۱:۴۴
1
0
با سلام.
دوره جدید کلاس مجرد ها کی شروع می شه؟
ما منتظریم
زهرا اشتری فرد
۱۳۹۵-۰۷-۱۹ ۲۰:۴۲
1
0
سلام حاج آقا
زمان دوره جدید کلاس مجردها رو بگین ؟!؟!؟
(ما منتظریم)
محمدحسين
۱۳۹۵-۰۹-۱۳ ۱۲:۰۴
0
0
سلام حاج اقا كلاس تكميل ظرفيت رو ثبت نام كردم هنوز نه بهم زنگ زدن و نه ايميل زدن تو رو خدا احتياج دارم به اين كلاس ممنون ميشم مارو راه بدين ممنون
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام از گروه اجرایی ِ آقایان بپرسید. نمیدانم.
فائزه
۱۳۹۵-۰۹-۱۳ ۱۲:۲۰
0
0
سلام.دیگه تا کی ثبت نام ندارید؟
چون توی اینستاتون نوشته بودید "کسانی که اخیرا ثبت‌نام کرده‌اند"...من خیلی دوست دارم بیام.تازه امسال دانشجوی تهران شدم.قراره دو سال تهران باشم.
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام معلوم نیست
رصد کنید سایت و کانال تلگرامم را
نسترن بهنام
۱۳۹۵-۰۹-۱۳ ۱۹:۰۲
0
0
سلام من متولد ۱۳۷۲هستم دلم میخواهد کلاساتونو شرکت کنم برای این دوره هر کاری کردم ثبت نام کنم اصلا نتونستم .ما نمیتونیم شرکت کنیم ؟ به صورت مهمان ؟
کوثر
۱۳۹۵-۰۹-۲۰ ۱۷:۳۲
0
0
سلام یه سوالی داشتم دوره ی پنجم، بهمن 94 بوده یعنی تا بهمن امسال این دوره تموم میشه؟
احتمال داره دوره ی بعدی هم باشه یا نه؟
مهسا غلام زاده
۱۳۹۵-۰۹-۲۱ ۰۰:۵۶
0
0
مشتاقانه منتظر ثبت نام دوره جدید هستیم استاد
مائده سادات رئوف حنان
۱۳۹۵-۰۹-۲۷ ۱۵:۴۸
0
0
سلام،الحمدلله بابت نعمت خوب كلاس،ان شاالله كه هميشه سلامت و برقرار باشين،
اميدوارم اين كلاس هميشه برقرار باشه تا ما بتونيم از محضر شما استفاده كنيم كه بسيار به اموزه هاي شما نيازمنديم.التماس دعا
ناشناس
۱۳۹۵-۰۹-۲۷ ۱۶:۱۸
0
0
ببخشید زمان ثبت نام سال 95 را اعلام بفرمایید
Amirreza Mohammadi
۱۳۹۵-۰۹-۲۷ ۱۷:۲۲
0
0
حاج آقا سلام علیکم...
لطفاً دوره ششم کلاس ها را برای بچه های متولد ۷۵ هم مجاز بفرمایید تا ما هم بتوانیم از مطالب استفاده کنیم. شاید ما هم مشکلاتی داشته باشیم که کلید حلش را بتوانیم ان شاء الله در بیان شما بیابیم... التماس دعا، یا علی
محیا
۱۳۹۵-۰۹-۲۷ ۲۱:۴۴
1
0
سلام امکان داره فیلم کلاس مجردها روبرای کسانی که مثل ما شهرهای دیگه هستند ضیط بفرمایید واون رو روی سایت یا تلگرامتون قراردهید؟؟؟
شهرام
۱۳۹۵-۰۹-۲۸ ۱۳:۵۵
1
0
ظاهرا اقایون دهه 60تی ها کافرن و نفرین شده پس بزارین تو فلاکت خودشون بسوزن...
Mojtaba
۱۳۹۵-۱۰-۰۷ ۱۴:۵۵
0
0
باسلام
چطور می توان از مطالب جلسه استفاده کرد؟
یعنی اینکه می توان به فایل متنیش دسترسی داشته باشیم.
شیخ مصطفی
۱۳۹۵-۱۰-۲۴ ۲۱:۱۹
0
0
سلام آقای مرادی یه فکری هم برای افرادی که استان های دیگن بکنید یا مثلا من که طلبه هستم درس بحث دارم و راهم دروه؛
لطف کنید صوت این جلسات رو در کانالتون قرار بدید ما بی بهره نباشیم.
ومن الله توفیق
فهیم
۱۳۹۵-۱۰-۲۵ ۱۵:۱۸
0
0
سلام استاد, از اینکه به فکر جوانها هستید بسیار ممنونم. من خواهر و برادری در سن ازدواج دارم که هردو شدیدا نیاز به آموزش دارند, برادرم سی ساله است و سنش در محدوده کلاس شما قرار نمیگیره. نمیشه کاری کنید خواهرو برادرم هردو بتوانند از این فرصت استفاده نمایند.
باتشکر از حس خلق و نیت پاک شما
مرتضی
۱۳۹۵-۱۰-۲۵ ۱۹:۱۴
0
0
سلام ببخشید وقتتون رو میگیرم من متولد77 هستم تازه از این کلاس ها با خبر شدم می خواستم بدونم من هم میتوانم در این کلاس ها ثبت نام کنم باتشکر التماس دعا
لیلا
۱۳۹۵-۱۰-۲۶ ۰۹:۵۱
0
0
سلام اقای مرادی.میخواستم ازتون خواهش کنم برای دختران دهه 60 هم این جلسات را برگزار کنید .من و خیلی از دختران این دوره مجرد هستیم و تمایل به شرکت در جلسات شما را داریم.با تشکر
جواد
۱۳۹۵-۱۰-۲۷ ۱۴:۰۱
0
0
سلام
این کلاس، امسال هم برگزار میشه؟ (دوره ششم)
اگه میشه، زمان دوره و زمان ثبت‌نام رو لطفا اطلاع رسانی کنید. تچکر!
ناشناس
۱۳۹۵-۱۱-۰۳ ۱۷:۳۵
0
0
سلام اقای مرادی خدا صد ساله تون بکنه من بچه اصفهانم خیییییلی شمارو دوست دارم اللللهههی همیشه سالم باشید من وقتی شمارو شبکه دو میبینم گریه م میگیره خیلی ماهی به خدا ......دوستتون داریم خانوادتا
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ سلامت باشید ممنونم از ابراز لطفتون
مریم
۱۳۹۵-۱۱-۰۹ ۲۱:۰۶
0
0
باسلام میخاستم ببینم این کلاساروواسه شهرستانیهانمیزارین؟؟
ناشناس
۱۳۹۵-۱۱-۱۷ ۲۱:۰۲
0
0
سلام

میشه کلاس مجردها فیلم برداری بشه و بر روی سایت گذاشته بشه که افراد بیشتری بتونن از اون استفاده کنن. به خصوص برای جوان های خارج از تهران و کشور میتونه مفید باشه.

ممنون
حسینی
۱۳۹۵-۱۱-۲۸ ۱۶:۱۷
0
0
سلام و عرض خسته نباشید
من 28 بهمن در جریان برگزاری این کلاس از طریق عضویت در کانال تلگرام تان قرار گرفتم آیا هیچ امکانی وجود ندارد بدون ثبت نام اینترنتی در مصاحبه حضوری شرکت کنم؟ شاید در مصاحبه حضوری پذیرفته بشم اون وقت اگر قبولم نکنید حیف میشما!
اجرتان با اجداد طاهرین سادات باشه ان شا الله
ريحانه
۱۳۹۵-۱۱-۲۹ ۰۲:۰۹
0
0
باعرض سلام خدمت استاد محترم...
استاد...براى امثال بنده كه شركت حضورى در برنامه كلاس مجردها امكانش نيست،چطور میتونیم بهره مند بشیم؟
تهمینه
۱۳۹۵-۱۲-۲۰ ۱۱:۵۳
0
0
سلام اقای مرادی ما ک شهرستانی هستیم چی؟؟؟
من چندساله ارزو دارم یه بار باهاتون تماس بگیرم یا بتونم ب هرنحوی مشکلمو بهتون بگم چون کسی نتونست راهنماییم کنه وشرایطم خیلی بدترشده حالا.
خواهشا اگ راهی وجود داره ک دودقیقه بشنوید حرفامو وراهنماییم کنید واقعا ممنون میشم
فاطمه
۱۳۹۶-۰۱-۱۵ ۱۹:۳۹
0
0
سلام.استاد ماها که شرایط سنی ثبت نام در کلاس مجردها رو نداریم چه باید بکنیم؟
باران
۱۳۹۶-۰۱-۲۴ ۱۲:۰۱
0
0
سلام و خداقوت.اگه میشه برای کسانی که تحربه طلاق داشتن هم مخصوص کلاس بزارید.واقعا مگه اونا آدم نیستن؟؟
فاطمه
۱۳۹۶-۰۱-۲۴ ۱۷:۳۷
0
0
لطفا اگه میشه ویدیو این جلسات رو دراختیارمون قراربدین مرسی.هر کسی نمیتونه از راه دور بیاد شرکت کنه.خودشم بخواد گاهی محدودیت داره و اجازع این کار رو نداره خب
الهه متولی
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۲۲:۱۳
0
0
سلام حاج اقا ، بی نهایت دلتنگ کلاس هستم ، دلتنگ صحبتاتون درسایی که بهمون میدین ...
.
خواهشا دوره ی پنجم تموم نشه و مارو دوباره برای شاگردی بپذیرین
الهه
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۲۲:۲۱
0
0
دو هفته از کلاس محروم بودم ...
ان شاءالله دوستان مهمان از سخنانتون بهره ی کامل رو برده باشن ...
تک تک لحظه های کلاس مجردا رو دوست دارم❤
الهه
۱۳۹۶-۰۱-۲۷ ۲۲:۳۴
0
0
دو هفته از کلاس محروم بودم ...
ان شاءالله دوستان مهمان از سخنانتون بهره ی کامل رو برده باشن ...
تک تک لحظه های کلاس مجردا رو دوست دارم❤
زهرا موسوی
۱۳۹۶-۰۱-۲۸ ۱۱:۱۴
0
0
سلام استاد بزرگوار
شدیدا دل تنگ جلسات پر برکت کلاس مجردهاییم.
لطفا این یکشنبه رو اجازه بدید دوره پنجمیهام حضور داشته باشن
زهرا موسوی
۱۳۹۶-۰۱-۲۸ ۱۱:۱۴
0
0
سلام استاد بزرگوار
شدیدا دل تنگ جلسات پر برکت کلاس مجردهاییم.
لطفا این یکشنبه رو اجازه بدید دوره پنجمیهام حضور داشته باشن
بی نام
۱۳۹۶-۰۲-۰۱ ۲۰:۳۹
0
0
سلام استاد بزرگوار ، متاسفانه بعد از خوندن پست اخر اینستاگرامتون خیلی دلم گرفت ،،، هنوز هم جلسات مهمان ...
واقعا نمیدونم چه جوری دلتنگیم رو بیان کنم برای کلاس
بنده خدا
۱۳۹۶-۱۰-۰۸ ۱۴:۲۵
0
0
سلام حاج آقا مرادی... ما شهرستانی ها هم دل داریم و مشتاق شنیدن سخنان گرانقدر شما.... ولی این ک کلاسای شما محدود ب شهروندهای تهرانی کمی بی انصافی است در حق ما... امیدوارم ب زودی شرایطی فراهم بشه برای برگزاری کلاس ها در شهرهای دیگ لااقل مراکز استانها... ان شاءالله... با تشکر
فاطمه اخوان
۱۳۹۹-۰۵-۰۹ ۱۵:۳۹
0
0
سلام وقت بخيرمن خيلي دوست دارم کلاس هاي استادوشرکت کنم اماحضوري شرايطشوندارم بيام کانالي دارن که بتونم عضوبشم ودنبال کنم جلسات رو؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: