ثبت نام دوره تازه کلاس مجردها

ثبت نام دوره تازه کلاس مجردها

سلام با توجه به ظرفیت ثبت‌نام بسیار محدود دوره جدید یعنی دوره دوازدهم، چون تعداد قابل ملاحظه‌ای از اعضا دوره یازدهم هم به دوره بعد منتقل می شوند؛ برای این دوره جدید، افراد جدید صرفا از طریق لیست انتظار ثبت نام می شوند وبه تدریج مصاحبه و پذیرش می‌شوند و این روند ادامه دارد. تمامی این مراحل و کل کلاس مجردها رایگان بوده و هست....برای اطلاع بیشتر ادامه مطلب را بخوانید.
ادامه مطلب
پنجشنبه , ۰۵ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۲۲:۵۵
منتشر شده در: یادداشت ها » جهت اطلاع

 «««فرصت ثبت نام به پایان رسیده »»»

سلام علیکم

اسعدالله ایامکم

مطابق وعده قبلی از الان که مصادف است با شب میلاد امام هادی علیه السلام است ثبت نام پنجمین دوره کارگاه "خانواده نوپا" آغاز می شود تا  تا پایان روز عید سعید غدیر.


این کارگاه آموزشی به لطف و عنایت خدای متعال؛ با هدف آشنایی خانواده های نوپا و تازه تاسیس با "مفاهیم"، "آداب" و "مهارت های" اساسی و ضروری زندگی مشترک، -به صورت شخصی و غیرسازمانی- برنامه ریزی و تاکنون چهار دوره از آن اجرا شده است.
در این کارگاه مجموعه ای از مباحث تربیتی و اخلاقی و روان شناسی و بعضا فقهی مورد بحث قرار می گیرد. موضوع محوری مباحث هر جلسه یکی از حوزه های ارتباطی مانند: گفتگو، مناسبات و ارتباط با خانواده ها و فامیل، مسائل مذهبی و یا امور اقتصادی و مالی و... با توجه به نتایج "پیش تست" و طرح مسائل و مشکلات از سوی زوج های جوان، اولویت های مباحث برای طرح در کارگاه مشخص می شود و مشارکت افراد در کلاس سهم به سزایی در انتخاب و سیر مباحث دارد.

هرچند معمولا افراد این میزان از اختیار در کلاس را در طول دوران تحصیل خود تجربه نکرده اند و کار برای مدرس سخت می شود اما کارایی بالا و موثر این روش سختی های اجرای آن را توجیه می کند.


شرایط ثبت نام: 

1.    زوج های "جوان" که به تازگی ازدواج کرده باشند یعنی فقط سالهای۸۹و۹۰و۹۱و نیمه اول۹۲ و زیر یک سقف زندگی می کنند می توانند ثبت نام کنند پس عروس و دامادهای مهرماه جاری و نامزدها و عقدی ها فعلا صبر کنند.
2.    ثبت نام اینترنتی و از طریق همین صفحه انجام می شود اما پذیرش حضوری است و زمان و مکان آن متعاقبا از طریق پیامک اعلام می شود.
3.    برای پذیرش همراه داشتن مدارک شناسایی الزامی است.
4.    تمام این دوازده جلسه یک کلاس مستمر و پیوسته است و با توجه به انجام پیش تست و پس تست ها و آموزش ها و تمرین های متعدد و انجام کار پژوهشی، می بایست افراد دوره ثابت باشند و پس از پایان ثبت نام، امکان حضور برای افراد جدید نیست!
5.    شاید سخت ترین شرایط این باشد: شرکت منظم عروس و داماد (خانم و آقا با هم) در کلاس ها اجباری است. , و بیش از یک جلسه غیبت یک خانواده، موجب محرومیت آن زوج از ادامه دوره می شود! در دوره اول این اصل مراعات شد و در دوره دوم به صورت آزمایشی اجرا نشد و در نتیجه، برای همه دوستان، در خصوص لزوم رعایت این اصل، اتفاق نظر پیداشد.
6.    همه ی افراد می بایست در مباحث شرکت فعال داشته باشند و قوانین و ضوابط کلاس را رعایت کنند.
7.    با توجه به محدودیت فضای سالن، اولویت با عزیزانی است که زودتر ثبت نام می کنند و زندگی مشترک آنها نوپاتر باشد.
8.    روز ثابت تشکیل کارگاه دوشنبه است. 

9.    شرمنده ام اما لازم به ذکر است تمام کلاس ها و کارگاه هایم اعم از مشاوره روحانیون، نوپا و مجردها رایگان می باشد و هیچ حامی و پشتیبان مالی نداشته و ندارد. 

 

 «««فرصت ثبت نام به پایان رسیده »»»

 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۹
ف.سپیدار
۱۳۹۲-۰۷-۲۸ ۱۳:۱۹
1035
18
با سلام خدمت آقای مرادی عزیز. از اون روز صبحی که توی برنامه صبحی دیگر شما اعلام کردید که برای زوجها کلاس می گذارید من خیلی منتظر شدم و توی تقویمم هم تاریخ شروع ثبت نام را علامت گذاشتم و دوست داشتم حتما در این برنامه ها شرکت کنم. ولی حالا که میبینم محدودیت داره و من که 8 ساله ازدواج کردم نمیتونم شرکت کنم خیلی ناراحت شدم چرا ؟؟؟؟؟؟ ای کاش این محدودیتها را بیشتر بررسی می کردید. بازم ممنون.
marjan-q
۱۳۹۲-۰۷-۲۸ ۱۶:۱۸
378
45
سلام...ما ثبت نام کردیم فقط نگران ساعت کلاس هستم و مکانش ای کاش اونم زودتر اعلام میکردید...چون هر دو دانشجو و شاغل هستیم.
نسيم سحر
۱۳۹۲-۰۷-۲۸ ۲۰:۵۹
819
9
سلام
كي بشه ما هم بيايم خانواده نوپا به جاي مجردها … :(
حاج آقا شايد باورتون نشه اما از ١٢ تا خواستگاري كه اومدن خونمون ٩ تاشون ، اونا نپسنديدن ، خيلي اعتماد به نفسمو از دست دادم …
سمیه آمره یی
۱۳۹۲-۰۷-۲۹ ۰۲:۴۲
819
0
سلام به نظر می رسد یادگیری این مباحث و مفاهیم که مورد توجه این کلاس ها میباشد در مقاطع بالاتر در زندگی مشترک نیز لازم و ضروری است( یعنی حداقل تا 10 سال اول زندگی مشترک) و این کلاس ها نباید مختص به زوجی که تازه ازدواج کرده اند باشد چرا که زوجین باید در این کلاسها به درک بالاتری از مفاهیم در رابطه ای مشترک برسند تا آمادگی لازم برای تربیت فرزندی را به عهده بگیرند و ای امر بسیار مهم و نیازمند توجه است با توجه به ضرورت های جامعه امروز به خصوص خلا فرزندان نسل جدید به لحاظ مسایل معنوی و دینی باید والدینی تربیت کرد که بتوانند فرزندان شایسته ای تربیت کنند از حضرتعالی درخواست میکنم این امر را مورد بررسی ، پژوهش و توجه خاص خود قرار دهید. توفیق روز افزون شما را تز خداوند متعال طلب می کنم .
همحار
۱۳۹۲-۰۷-۲۹ ۰۷:۱۳
765
0
سلام علیکم
با تشکر از زحمات شما
برای بنده ساعتش مهم است چون دوشنبه ها تا 5.30 کلاس دارم و همسرم هم ساعت 5 میان خونه
درنتیجه مهمه که ساعتش کی هست؟
m.gerami
۱۳۹۲-۰۷-۲۹ ۰۷:۱۷
819
0
با سلام خدمت استاد محترم
ممنون از اینکه این کارگاه مفید را برای زوجهای جوان تشکیل دادید. خواستم اگر امکانش هست ما را از ساعت دقیق کلاس مطلع بفرمایید تا من و همسرم بتوانیم در مورد امکان یا عدم امکان شرکت مرتب در کلاس تصمیم گیری کنیم.
با تشکر
mehran92
۱۳۹۲-۰۷-۲۹ ۱۶:۱۷
720
9
سلام علیکم حاج آقا.
از صحبتها و رهنمودهای شما بیشتر از طریق برنامه‌های تلویزیونی آشنا شدم ولی متاسفانه تا قبل از ازدواجم موفق به ثبت نام و حضور در کلاس مجردها نشدم.
تیر ماه 91 عقد کردم و اگه خدا بخواد بعد از ایام محرم و صفر قرار عروسی داریم. خیلی علاقه مندم که به اتفاق همسرم در دوره‌ی خانواده‌ی نوپا شرکت کنم تا انشاالله مسیر زندگی مشترک‌مون رو در جهت رضای الهی و سعادت و آرامش پیش ببریم. منتهی دیدم فرمودید افرادی که زیر یک سقف نیستن رو از حضور در این دوره مستثنا کرده‌اید. خواستم با توجه به زمان کمی که تا عروسی و رفتن زیر یک سقف داریم و مدت نزدیک به یک سال و نیمی که از عقدمون میگذره درخواست کنم اگه امکانش هست ثبت نام ما بررسی کنید چون الان برای بنده و همسرم زمان خیلی خوبی برای کسب این مهارتها و استفاده از راهنماییهای شماست.
ممنون از زحماتتون
مهر 65
۱۳۹۲-۰۷-۲۹ ۱۶:۲۴
423
9
سلام.خسته نباشید.
من و همسرم هردو شاغل هستیم. اگر میشه کلاس ها ساعت 6 شروع بشه که شاغلین هم بتوانند بیایند.
علیرضا افشار
۱۳۹۲-۰۷-۲۹ ۱۸:۵۵
306
54
سلام خیلی متاسف شدم از این که به واسطه این که 12 ساله ازدواج کردم امکان حضور در این کلاس ها را ندارم.کاش برای زوج هایی با شرایط ما هم امکانی فراهم میشد.
مشرفی
۱۳۹۲-۰۷-۳۰ ۰۹:۰۶
729
18
سلام؛ آقای مرادی من و همسرم به شدت به کلاس های شما برای اصلاح زندگی مشترکمون نیاز داریم اما تاریخ عقد ما در سال 88 است، هر سال برای ثبت نام دیر اقدام می کردیم، و هر سال نیاز به این کلاس هارو بیشتر احساس کردیم، به طوریکه الان به اوج رسیده. لطفا راهنماییمان کنید.
حتی برای مشاوره سعی کردیم با مرکز مشاوره ی زندگی بهتر تماس بگیریم اما ظاهرا در آنجا هم دیگر فعالیتی صورت نمی گیرد. پس ما چه کنیم که زندگیمان از دست نرود؟
iman110
۱۳۹۲-۰۸-۰۱ ۲۰:۲۴
45
0
انشاالله در سایه حضرت حق تبارک و تعالی و یاری آقامون امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف موفق و موید باشید.
shadi.hadi
۱۳۹۲-۰۸-۰۴ ۱۱:۵۸
9
459
سلام من تاحالا5 باربرای شماپیام گذاشتم ولی جواب ندادین نمیدونم پیام هانمیرسن یعنی؟بی صبرانه درانتظارکلاستون هستم
شهريار
۱۳۹۲-۰۸-۰۴ ۱۳:۳۵
36
45
با سلام و عرض ادب

در خواب زنده ام كه تو مي خواني ام به خويش
بيداري ام مباد كه ديگر نراني ام

امروز فهميدم كه :
1. كربلا هستيد . خوشا به سعادتتون كاش زودتر مي فهميدم و التماسي براي دعا مي گفتم . زيارتتان قبول .
2. متاسفانه چند وقتي كه دسترسي به سايتتون نداشتم امروز ديدم اتفاق بسيار خوبي افتاده كه بالاخره براي تشكيل كلاس نوپا 5 اقدام فرموديد و فرصتي دوباره براي بهره گيري از محضرتون براي ما فراهم خواهد شد .
3. بسيار غمگين شدم كه اين شاگرد كوچكتان را براي كمك به گروه اجرايي قابل ندانستيد . باخودم فكر كردم شايد عمكرد مناسبي در دوره قبل نداشتم . ولي به هر حال چه غم كه دوره نوپا تشكيل خواهد شد و ماهم خواهيم بود . اين شادي براي ما كافي است .
به هر حال اگر نيازي به بنده بود با كمال ميل و شوق در خدمت خواهم بود .
با احترام
م. خرمي
شهريار
92/08/04
mohiano
۱۳۹۲-۰۸-۰۵ ۰۹:۵۰
1152
63
سلام حاج‌آقا.
در جلسه‌ قبل از عيد قربانِ مجردها، براي عروسي‌ام دعوت‌تان كردم،‌ ولي عازم تبريز بوديد و منت سر ما نگذاشتيد. جلسه بعد از عيد قربان هم خواستم كادوي عروسي ازتان بگيرم، كه خداروشكر خبر ثبت‌نام نوپا را داديد. از شروط كلاس، شروع زندگي زير يك سقف تا آخر شهريور امسال است، كه ما 24-25 روز عقبيم. [b]بعنوان هديه عروسي[/b]، هردوتايمان به‌شدت خواهشمنديم اجازه حضور در نوپا را داشته باشيم.

26ساله، ارشدروزنامه‌نگاري، كرج
khordad1374
۱۳۹۲-۰۸-۰۷ ۱۴:۴۳
1233
18
سلام
برای شرکت در مرحله دوم ثبت نام باید همه ثبت نام کنندگان راس ساعت 16 حضور پیدا کنند یا از 16 تا 20 هر ساعتی بلامانع است؟
محبوبه پرتوی
۱۳۹۲-۰۸-۰۷ ۱۶:۱۸
387
936
سلام خدا قوت هنوز خبری از کلاس ها نشده ؟! ما بی صبرانه منتظریم
نورا سادات
۱۳۹۲-۰۸-۰۹ ۱۲:۲۹
0
0
سلام علیکم
استاد روز ثابت کلاس دوشنبه هاست و شنبه صرفا برای ثبت نام تکمیلی و تست و سخنرانی هست؟
انشاالله که اینطور باشه
التماس دعا
hfarhikhtegan@gmail.com
۱۳۹۲-۰۸-۱۱ ۰۷:۱۱
261
18
سلام حاج آقا...
اگر قسم بخورم كه بنده و 8 ماهه منتظر ثبت نام تو دوره هاتون هستيم و امروز با جمله پايان ثبت نام مواجه شديم و يخ كرديم!... جايي براي ما در نظر نمي گيريد؟!...
اگر بدونيد حضور ما تو اين جلسه شديدا تو كيفيت زندگيمون تاثير داره چطور؟!...
a.tahmasebi62
۱۳۹۲-۰۸-۱۱ ۲۱:۴۴
1044
153
سلام
ممنون از وقت و انرژی که واسه کلاس امروز خانواده نوپا گذاشتین.
خدا خیرتون بده
هزارخوانی
۱۳۹۲-۰۸-۱۲ ۰۹:۳۸
135
0
[b]یک درخواست خیلی خیلی مهم[/b]
با سلام و خسته نباشید،
روز شنبه که روز ثبت نام حضوری بود، من به همراه همسرم برای ثبت نام آمدیم ولی به دلیل بارانی بودن هوا اتوبان همت و کردستان به شدت ترافیک سنگینی داشت و حدود 1:15 دقیقه توی ترافیک سنگین بودیم و در نهایت تالار ایوان شمس را پیدا نکرده و به مراسم نرسیدیم، از آنجایی که برای شرکت در این کلاس به همراه همسرم بسیار مُصر و علاقه مند هستیم خواهشمند است فرصتی دوباره در اختیار ما قرار دهید تا بتوانیم ثبت نام نهایی را انجام دهیم.
پیشاپیش از توجه و لطف شما سپاسگزاریم.
زهرا13
۱۳۹۲-۰۸-۱۲ ۲۱:۱۶
180
36
سلام استاد، خدا قوت
و سلام به همه زوج هاي جوان خانواده نوپا،قدر لحظه لحظه كلاس رو بدونيد،اين فرصت گرانبها رو به هر كسي در اين دنيا نميدن،به واقع ميگم نه از سر تعارف وچاپلوسي كه شايد تا اخر عمر من سعادت ديدار استاد رو نداشته باشم،اميد انكه همه شما عزيزان زير سايه حضرت صاحب خوشبخت باشيد
وباز هم ميگم مثل بقيه شاگردان مفتخرم به شاگردي از راه دور
يا علي
پاسخ ها
hafiz
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۷-۲۹ ۱۷:۵۸
سلام/ واقعا نهایی نشده اما احتمالا ۴یا۵ یا۶ بعد از ظهر شروع می شود
m r
۱۳۹۲-۰۸-۱۷ ۰۷:۴۴
18
0
سلام و تشکر برای اولین جلسه ی کلاس خانواده نوپا
moh3en888
۱۳۹۲-۰۸-۲۷ ۰۳:۴۲
738
9
1- سلام
2- خداقوت و تشکر از برنامه های مفید شما
3- مجرد های بی واسطه باید چیکار کنن؟
shadi.hadi
۱۳۹۲-۰۹-۱۷ ۰۸:۱۲
0
0
سلاجلسه اول نوپاکی تشکیل میشه؟
سهیلا2
۱۳۹۲-۱۰-۱۷ ۰۷:۵۸
18
0
با سلام
متاسفانه دیر مطلع شدم که چنین کلاس هایی وجود داره. ما شرایط شرکت در این کلاس ها رو داریم و با توجه به اطلاعاتی که بدست آوردم بسیار نیازمند چنین آموزش هایی هستیم! فقط میخواستم بدونم دوره بعد این کلاس ها چه زمانی برگزار میشه که بتونیم بموقع ثبت نام کنیم.
با تشکر
منا
۱۳۹۵-۰۲-۰۹ ۲۰:۲۵
0
0
سلام آقای مرادی
من خارج از کشور زندگی میکنم و به شدت در زندگی خانوادگیمون دچار مشكل شدیم.من و همسرم قراره هفته دیگه انشاءالله بیایم ایران.همسرم یه هفته مرخصی داره و من دو ماه میمونم انشاءالله. فقط دوره رو نمیتونیم بیایم و این باعث تاسف منه چون همسرم از شما خوشش اومده و احتمالا حرفای شما تاثیر خوبی روش بگذاره.میتونیم وقت ملاقات خصوصی بگیریم؟همسرم متولد فرانسه ست اما ایرانیه و خانواده ش هم همینجا هستن ولی اصلا شرایط روحی منو درک نمیکنه.واقعا دارم اذیت میشم.
میدونم درخواست ملاقات زیاد دارین.اگه خدا بخواد و توفیق بشه، شاید بتونیم حضوری خدمتتون برسیم.
در هر صورت التماس دعا. مخصوصا توی این ماههای عزیز
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ با مرکز مشاوره با تلفن ۰۲۱۲۲۵۰۵۳۹۶ تماس بگیرید هرچند خیلی بعیده ولی بهتر از کامنت هست.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: