ثبت نام دوره دهم کلاس مجردها

ثبت نام دوره دهم کلاس مجردها

تاریخ ثبت‌نام «کلاس مجردها» برای دوره دهم؛ از لحظه انتشار این مطلب در وب‌سایتم تاساعت ۲۴ روز میلاد امام حسن مجتبی سلام الله علیه در ۲۸ فروردین ۱۴۰۱است...«کلاس مجردها» بیش از آن که یک کلاس آموزشی باشد یک کلاس تربیتی است. تمرینی است برای تفکر خلّاق و نقّاد...
ادامه مطلب
دوشنبه , ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۹
منتشر شده در: انعکاس » گزارش
پنجاه و چهارمین جلسه از "کلاس مجردهای حجت الاسلام شهاب مرادی" این بار به دعوت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، در دانشگاه تربیت مدرس و با شرکت حدود هزار نفر از دانشجویان و تعدادی از اساتید برگزار شد.
 

به گزارش خبرنگار مهر،  پس از شروع جلسه در ساعت 15:30 دیگر حتی برای ایستادن هم در سالن جا نبود. حجت الاسلام شهاب مرادی در این جلسه با اشاره به برخی ریزمهارتهای انتخاب همسر، تعدادی از خطاهای رایج در این انتخاب را با توجه به روایات معصومین(ع) برشمرد و تاثیر سبک زندگی غلط را در ازدواج با ذکر مثال هایی شرح داد.

 با اصرار دانشجویان زمان جلسه پس از سه ساعت بحث و گفتگو یک ساعت دیگرتمدید شد اما مشاوره‌ها و پرسشهای مصرانه دانشجویان از شهاب مرادی او را تا ساعتها پس از پایان جلسه در محوطه دانشگاه تربیت مدرس نگه داشت، در بین این دانشجویان افرادی از استانهای فارس، قم و اصفهان حضور داشتند.

این کلاسِ رایگان که به ابتکار و همت این روحانی موفق در بیرون از فضای دانشگاهی و بدون هر نوع حمایتی شکل گرفته است، توانسته با توجه به شیوه جالب اداره آن و نگاه شهاب مرادی به جوانان و نوع گفتگوی او با آنها، این تعداد جلسه را با استقبال فوق العاده پشت سر بگذارد.

منبع خبر

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
saman7.jvd
۱۳۹۲-۰۲-۰۴ ۲۱:۲۰
266
126
انشالله مادر ما،حضرت خدیجه سلام الله علیه، پاداش همت و ابتکار شما را بدهد،ما و دنیای ما که قابل نیستن!
به قول آقای قرائتی،خدا قول داده که اگر اجر و شکور در مقابل کار خیرت از مردم نخوای 20 نعمت بهت میده که به 5 تن آل عبا بعد از داستان بخشیدن افطاری داد،آرزوی میکنم که همه آن نعمت ها شامل حال شما بزرگوار بشود.
26 ساله/مدیریت صنعتی/تهران-یوسف آباد
Fatemeh Sadat
۱۳۹۲-۰۶-۰۵ ۱۱:۴۶
376
88
با سلام و خسته نباشید
استاد امکانش هست فایلهای صوتی این جلسات هم روی وبسایتتون قرار بگیره، برای ما که شهرستان هستیم و نمی تونیم بیایم خیلی مفیده، ممنون میشم اگه لطف کنید و این کار رو برای ما انجام بدین.
27 ساله/جویای زندگی آگاهانه
یالثارات العقیله
۱۳۹۲-۰۷-۰۱ ۱۹:۳۹
472
0
سلام حاج آقا
به فکر ماشهرستانی های مجرد هم باشیدکه هیچ دسترسی به کلاس های شما نداریم وهیچ فایل صوتی هم از کلاس های شما منتشر نمی شود ما چکار کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فردا
۱۳۹۲-۰۷-۰۸ ۱۹:۲۷
144
0
سلام ما پيشنهاد ميديم ولي قبلا هم ازتلويزيون به كلاس شما اومدن و فيلمبرداري كردن وشاگرداتون هم خيلي ناراضي بودن.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: