ثبت نام دوره دهم کلاس مجردها

ثبت نام دوره دهم کلاس مجردها

تاریخ ثبت‌نام «کلاس مجردها» برای دوره دهم؛ از لحظه انتشار این مطلب در وب‌سایتم تاساعت ۲۴ روز میلاد امام حسن مجتبی سلام الله علیه در ۲۸ فروردین ۱۴۰۱است...«کلاس مجردها» بیش از آن که یک کلاس آموزشی باشد یک کلاس تربیتی است. تمرینی است برای تفکر خلّاق و نقّاد...
ادامه مطلب
چهارشنبه , ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۶:۵۲
منتشر شده در: انعکاس » خبر
 تا این لحظه حدود هزار نفر برای انتخابات شورای شهر تهران ثبت نام کرده اند و این یعنی سی و چند نفر داوطلب برای هر یک از صندلی های شورا و قطعا در این بین "سی و یک" نفر انسان شایسته و کارآمد وجود دارند؛ مهم انتخاب شماست. دقت کنید و به شهرت افراد را اکتفا نکنید. / تا کنون به هیچ وجه، در هیچ انتخاباتی، عضو ستاد انتخاباتی هیچ کاندیدایی نبوده و نیستم.
 
اولین روز از اردیبهشت ماه سالن اجتماعات دانشگاه صنعتی امیرکبیر مملو از دانشجویانی بود که آمده بودند صحبت های حجت الاسلام شهاب مرادی درباره انتخاب همسر را بشنوند و سوال هایشان را از او بپرسند. 
 
به گزارش خبرنگار مهر، جلسه پنجاه و پنجم کلاس مجردهای شهاب مرادی در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد. قبل از شروع کلاس حتی سالن جانبی و راه روهای آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه نیز از دانشجویان مشتاق پر شده بود و جمع قابل توجهی از دانشجویان در تمام مدت کلاس، حدوداً چهار ساعت ایستاده بودند. 
 


با وجود حضور بیش از هزار نفر از دانشجویان پر شور بحث و پرسش و پاسخ با نظمی قابل توجه با جدیت پیش می رفت و شهاب مرادی با دقت به پرسش های دانشجویان پاسخ می داد که سوالی خارج ازموضوع توجه همه را به خودش جلب کرد: «با توجه به بازتاب رسانه ای دعوت گروه های مختلف سیاسی و مردمی از شما، آیا در انتخابات شورای شهر تهران ثبت نام کردید؟» 
 
شهاب مرادی ضمن تایید دعوت برخی گروه های سیاسی و مذهبی و ارزشی و برخی دانشگاهیان از وی گفت: با تشکر از همه ی این عزیزان ؛ ثبت نام نکردم.  


او ادامه می دهد: از سر مسئولیت پذیری و با جدیت در این خصوص تامل کردم و دیدم همچنان کارهای فرهنگی زمین مانده ای دارم که بهتر است آنها را ادامه بدهم. 
همین ارتباط ما با هم - با جوانان - این دور هم نشستن ما و گفتگوی ما با هم، این را اتفاقی مهم و وظیفه ای بسیار لازم و ضروری می دانم. 
 
او گفت: تا این لحظه حدود هزار نفر برای انتخابات شورای شهر تهران ثبت نام کرده اند و این یعنی  سی و چند نفر داوطلب برای هر  یک از صندلی های شورا و قطعا در این بین "سی و یک" نفر انسان شایسته و کارآمد وجود دارند؛ مهم انتخاب شماست. دقت کنید و به شهرت افراد را اکتفا نکنید. 
 


وی با ابراز رضایت از نحوه مدیریت فعلی شهر تهران، مهمترین مسائل امروز تهران را "آلودگی هوا" و "مشکلات حمل و نقل" ذکر کرد. 
 
این استاد مهارتهای زندگی همچنین توصیه کرد برای شورای شهر تهران افرادی را انتخاب کنید که مسائل و مشکلات تهران را به درستی بشناسند، نگاه سیاسی به  تهران نداشته باشند و در کنار مسائل فنی و عمرانی شهر به موضوعات مهم فرهنگی-دینی ، مسائل  و آسیب های اجتماعی تهران، توجه علمی و دقیقی داشته باشند.
دعا می کنم ان شاءالله با حضور پرشور مردم حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری محقق شود. 
 
مرادی تاکید کرد: تا کنون به هیچ وجه، در هیچ انتخاباتی، عضو ستاد انتخاباتی هیچ کاندیدایی نبوده و نیستم. 
 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸
space
۱۳۹۲-۰۲-۰۳ ۰۷:۳۹
399
0
سلام حاج آقا
سر کلاس با شنیدن این که کاندید نشدید بسیار ناراحت شدم. درست است که فرمودین الان افراد زیادی برای این 31 کرسی کاندید شدند، اما به عنوان شاگردی که موفق شده چندین جلسه در محضرتون یاد بگیره و با دغدغه های دینی و اجتماعی تون کمی آشنا بشه، جای فردی مثل شما را در حوزه سیاست گذاری و ... خالی می بینم. البته فقط با شنیدن این جمله شما کمی آرام شدم «و دیدم همچنان کارهای فرهنگی زمین مانده ای دارم که بهتر است آنها را ادامه بدهم. »
ای کاش امکانش باشد که در جلسه بعدی کمی بیشتر در این مورد برایمان صحبت بفرمایید(زمان جلسه و ... اجازه نداد با دیدگاه های شما بیشتر آشنا شویم)
محمد معین
۱۳۹۲-۰۲-۰۳ ۰۸:۳۲
245
21
سلام.
استاد به شخصه خیلی دوست داشتم شما هم کاندید میشدید و قطعا میدونستم که یکی از منتخبین مردم با درصد رای بالایی میشدید چون در شوراها جای خالی افراد دلسوز و با دانشی همچون شما احساس میشه و در زمینه مسائل دینی و اجتماعی مردم و الخصوص جوانان گزینه خوبی برای این جمع بودید.ولی صد حیف،حس میکنم این نقل قول شما وظیفه شمارو سنگین میکنه و شما اهمیت این مسئله رو بیشتر میدونید که کاملا هم درست و متین هستش.
"از سر مسئولیت پذیری و با جدیت در این خصوص تامل کردم و دیدم همچنان کارهای فرهنگی زمین مانده ای دارم که بهتر است آنها را ادامه بدهم"
خدا خیرتون بده و از خدا میخوام همیشه تنتون سالم باشه و سایتون کم نشه.
24ساله|کارشناس عمران|تهران(اصفهان)|
بتسا
۱۳۹۲-۰۲-۰۳ ۱۰:۲۷
0
0
سلام
تاثیر فعالیت فرهنگی استاد خیلی بیشتر از کارهای اجرایی آن هم در سطح شورای شهر هست.
انشالله و به یاری خدا در نیل به اهدافشون موفق باشند.
بتسا
۱۳۹۲-۰۲-۰۳ ۱۰:۲۸
714
35
http://www.bultannews.com/fa/news/137951/%D8%AD%D8%AC%D8%AA%E2%80%8C%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%B4%D9%87%D8%A7%D8%A8-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D9%81%D8%B1%D9%87%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D8%A7%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D9%85%D8%A7
مصطفی مولوی
۱۳۹۲-۰۲-۰۵ ۱۵:۲۷
0
0
سلام/
به نظرم کار اجرایی اداری و رسمی خیلی برنامه های فرهنگی و تربیتی یک روحانی رو محدود می کنه.
گاه آزادی بیان رو میگیره. گاه نگاه درست رو. و گاه دیدن معایب رو.
عاشقان
۱۳۹۲-۰۲-۱۲ ۰۸:۰۸
224
7
سلام استاد
خوب کردید شرکت نکردید. حقیقتا حوزه فرهنگی با تکنیکی که شما در پیش گرفته اید بسیار مهمتر است و فکر می کنم اینگونه بهتر می توانید خدمت کنید تا اینکه رنگ و بوی سیاسی به خود دهید.
انشا الله موفق باشید.
tornado
۱۳۹۲-۰۲-۱۵ ۱۲:۱۴
224
0
نمیدونم چرا تا یه نفر پیدا میشه که تو حوزه ی کاری خودش خوب کار میکنه، همه ازش انتظار دارن که وارد حوزه سیاست (مثل کاندید شدن) هم بشه!
آقا جان ول کنید این سیاست رو!
بگذارید آقای مرادی همینطور با جدیت و دقت و با حداکثر توان کارشونو در حوزه ی فرهنگ ادامه بدن تا به نتایج خوبی برسیم.
البته امیدوارم سایر روحانیون فهیم و خوش ذوق و آگاه هم از ایشون یاد بگیرن و یه صورت جدی پا به این عرصه بذارن، چون واقعا یکی از بزرگترین مشکلات ما مشکل فرهنگیه.
با آرزوی عاقبت بخیری برای همه.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: