ثبت نام دوره دهم کلاس مجردها

ثبت نام دوره دهم کلاس مجردها

تاریخ ثبت‌نام «کلاس مجردها» برای دوره دهم؛ از لحظه انتشار این مطلب در وب‌سایتم تاساعت ۲۴ روز میلاد امام حسن مجتبی سلام الله علیه در ۲۸ فروردین ۱۴۰۱است...«کلاس مجردها» بیش از آن که یک کلاس آموزشی باشد یک کلاس تربیتی است. تمرینی است برای تفکر خلّاق و نقّاد...
ادامه مطلب
جمعه , ۲۱ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۵۴
منتشر شده در: انعکاس » خبر

حجت‌الاسلام شهاب مرادی: روند فیلم‌های جشنواره فجر به سمت پسند داوران جشنواره‌های بین‌المللی و خارجی پیش می‌رود نه به سمت منافع و نیازهای مردم/ وجه اشتراک بسیاری از فیلم‌ها سیاه‌نمایی و خیانت است.

به گزارش «نسیم»، حجت‌الاسلام شهاب مرادی امروز در حاشیه بازدید از جشنواره فیلم فجر در برج میلاد در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت:
 
- سینمای امروز ما به جای اینکه امید را در دل انسان روشن کند، هر روز امیدها را رو به خاموشی می‌برد.
 
- من به لحاظ تکنیکی نظری ندارم ولی محتوایی که در سینمای ما وجود دارد و تاثیری که روی مخاطب و خانواده‌ها می‌گذارد متناسب با مسائل جامعه ما نیست و با توجه به اطلاع و اشرافی که من به عنوان یک مشاور اجتماعی از مسائل دارم موضوعاتی مانند خیانت که در فیلمها بیان می شود به این شدت فراگیر نیست. 
 
- رنگ غالب در خانواده‌های ما هنوز وفاداری و عفاف است ولی در جشنواره امسال حدود ۹ فیلم به موضوع خیانت می‌پردازد که این فراوانی با خانواده‌های ما تناسبی ندارد.
 
- سال گذشته طلاق در کشور ما حدود یک ششم ازدواج بوده ولی علت بسیاری از طلاق‌ها انتخاب نادرست و یا ناآشنایی با مهارت زندگی درست بوده نه خیانت و امثال این.
 
- سینما باید مهارت‌های درست زندگی کردن را به جامعه آموزش دهد ولی در برخی فیلم‌ها به مسائل غیراخلاقی پرداخته شده که عرف جامعه ما نیست.
 
- برخی فیلم‌ها واقعا شرم آور است و از جنس فرهنگ ما نیست.
 
- با نشان دادن خیانت، خیانت درمان نمی‌شود و با نشان دادن جنایت، مردم مهربان نمی‌شوند بلکه حتی حال مردم ممکن است بدتر هم شود.
 
- از وزارت ارشاد و مدیریت سینمایی به خاطر این جشنواره باید انتقاد کرد که رعایت امانتداری را نکرده‌اند.
 
- من از دیدن برخی از فیلم‌ها خجالت کشیدم و تعجب می‌کنم از دولت که این مدیریت فرهنگی و سینمایی را دارد و سینما را درست مدیریت نمی‌کند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پژوا
۱۳۹۲-۱۱-۰۸ ۰۵:۲۲
99
0
سلام واقعا چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا سعی نمی کنند روی محتواهای دیگه کار کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: