ثبت نام دوره دهم کلاس مجردها

ثبت نام دوره دهم کلاس مجردها

تاریخ ثبت‌نام «کلاس مجردها» برای دوره دهم؛ از لحظه انتشار این مطلب در وب‌سایتم تاساعت ۲۴ روز میلاد امام حسن مجتبی سلام الله علیه در ۲۸ فروردین ۱۴۰۱است...«کلاس مجردها» بیش از آن که یک کلاس آموزشی باشد یک کلاس تربیتی است. تمرینی است برای تفکر خلّاق و نقّاد...
ادامه مطلب
چهارشنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۰۲:۱۳
منتشر شده در: انعکاس » خبر
در گذشته يك روحاني ايراني امكان ايراد سخنراني به زبان فارسي در حرم حضرت سيد الشهدا و حرم حضرت عباس عليهم‌السلام را نداشته است و براي مدتی است که اين امكان بوجود آمده ...
مراسم مذهبي و فرهنگي در حرم حضرت امام حسين(ع) و حرم حضرت اباالفضل(ع) با سخنراني حجت‌الاسلام والمسلمين شهاب مرادي و مداحي حاج احمد چینی توسط بعثه مقام معظم رهبري در عتبات عاليات به مدت يك هفته و با استقبال بي‌نظير زائران حسيني برگزار شد.

به گزارش خبرنگار عصر ايران، حجه‌الاسلام عباسي از مسوولان بعثه مقام معظم رهبري در عتبات عاليات با بيان اينكه در گذشته يك روحاني ايراني امكان ايراد سخنراني به زبان فارسي در حرم حضرت سيد الشهدا و حرم حضرت عباس عليهم‌السلام را نداشته است و براي مدتی است که اين امكان بوجود آمده به استقبال بي‌نظير زائران حسيني از مباحث و سخنراني‌هاي حجت‌الاسلام‌والمسلمين شهاب مرادي كه پس از نماز صبح در حرم حضرت امام حسين(ع) و بعد از نماز مغرب در حرم حضرت عباس(ع) ايراد مي‌گرديد، اشاره كرد و اظهار داشت اين حجم از استقبال به گونه‌اي بود كه با پر شدن صحن حرم مطهر از طرف تعداد کثیری از زائرین  مورد انتقاد قرار مي گرفتيم كه چرا براي چنين برنامه هايي امكان نشستن و استفاده كردن افراد بيشتر فراهم نيست یا اینکه تجهیزات صوتی جوابگوی جمعیت نیست.

وی با بيان اينكه در ابتدا تصور مي‌شد كه غالب مخاطبان حاج آقای مرادی از جوانان باشند، اظهار داشت در طی این هفته شاهد حضور گسترده اقشار مختلف مردم از پير و جوان و ميانسال و استفاده آنها از مباحث ناب تربيتي، آداب زيارت و توسل، مهارت‌هاي تربيت فرزند، بايدها و نبايدهاي كربلا، مسائل عاطفي و... كه توسط خطيب توانمند شهاب مرادي مطرح مي‌گرديد، بودیم. وی در ادامه افزود علاوه بر حضور عظيم زائران حسيني، حضور جمع قابل توجهي از روحانيون كاروان‌ها و مادحين نيز در اين مراسم چشمگیر بود. همچنین در این مراسم بازار گریه و توسل به حضرت سیدالشهدا بسیار گرم و مورد استقبال زائرین بود.


عباسي يكي از نكات جالب مراسم برگزار شده در اين هفته را اشتياق زائران براي ادامه گفت‌وگو و مشاوره با حجت‌الاسلام والمسلمين شهاب مرادي دانست و افزود استفاده مردم از اين برنامه‌ها و علاقه‌مندي آنها به مباحث مطروحه و ادامه آن تا حتی دو ساعت پس از منبر نشان‌دهنده ارتباط عميق و صميمي مردم با روحانيت، لطف و علاقه شان به خادمین حضرت ابا عبدالله الحسین و فضای بسیار خوب گفتگوی بوجود آمده بود.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
صابر زنده‌دل
۱۳۹۱-۰۹-۲۰ ۱۱:۴۴
402
204
خوش به حال کسایی که تو کربلا از محضر شما استفاده کردن.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: