پیام های شما
پرسش و پاسخ
امضا شده : ۱۳۹۰/۱۲/۲۱ ۰۸:۴۲:۵۰
1.سلام 2.زيارت قبول. 3.نشان نديد: ... 4.نشان نديد: ... 5.نشان نديد: ... 6:نشان نديد: ... 7.نشان بديد: قبلا هم گفته بودم که مذهبي و معتقد به دينم. واسه ي همينه که خيلي ناراحتم و عذاب وجدان دارم. 8.(محض ياد آوري) دوم راهنمايي ام و19 اسفند14 ساله شدم. 9.التماس دعا.اميدوارم جوابمو بديد. 10.خداحافظ. 1390/12/20 18 و45 دقيقه.
شهاب مرادی
سلام/ دختر گلم تولد شما مبارک
دخترم در مورد شماره ۳ فکر کن ببین چه چیز عاملش بود آن ها را تکرار کن و در مورد ۴ عومل را بررسی و کنترل کن. یعنی به جای پرداختن به معلول به علت بپرداز. (علت و معلول را که بلدید. مثلا گرمی ظف روی اجاق از شعله آتش است؛ پس گرمی ظرف معلول است و آتش علت)
داشتن تصور خوب از خود خیلی مفید است. همچنان خودت را خانم و محترم و متدین بدان و تصویر ذهنی شرافتمندی از شخصیت خودت در ذهن داشته باش. کسی که این تعریف را میخواهد دست کاری کند و به تو بفهماند که نه بابا تو دختر مومنی نیستی او را دشمن بدان اما با او دشمنی نکن روابطت را کم کن تا رفته رفته قطع شود. 
در مورد عذاب وجدان: اگر گناهی به هر نحوی کوچگ بزرگ ... فورا توبه کن. نقطه سرخط. منشاء بسیاری از احساس گناه ها و عذاب وجدان ها نفس لوامه نیست شیطان است و می خواهد هویت تورا یعنی همان تصور خودت از خودت را خراب کند تا به تو بفهماند تو خوب نیستی! دیگران در مورد تو اشتباه می کنند تو گناه کاری. و در این کار مداومت می کند. پس او را با یک استغفار و ادامه ندادن گناه مثلا با رعایت حجاب مقلا با ترک یک رفتار نادرست و ... شیطان را مایوس و ناامید کن. هرگاه این حس که من بدم من گناه کارم آمد به شیطان بگو من در گذشته اشتباهی کردم مثلا نمازم قضا شد اما توبه کردم و قضایش را خواندن و یا دارم می خوانم به تدریج، رابطه من و خدا به تو ربطی نداره. و از دل و جان بگو اعوذبالله من اشیطان الرجیم
راستی سه شنبه میام مدرسه شما در جمع والدین نمی دونم بچه ها هم هستند یا نه. سالن کوثر. به همه همکلاسی ها و دوستانت سلام برسونید التماس دعا.
حورا رفيعي
24652 بازدید 61 امتیاز